Evet insan cisimcikleri(Kitaba giriş yapamadım çaktırmayın.) Şimdi size çok güzel bir hikaye anlatacağım. Hikayemizin adı:"Parçala Beni Sebastian."
Munise 18 yaşında genç bir kızdır. Fanfiction okumaktan hoşlanır. Vini'nin kendisiyle evleneceği sırada Fransisko*Nasıl yazıldığını biliyorum rahat olun.*'nun kendisine
"Nayır. Nolamaz sen benimsin." Pat küt diye girişip kendisini aşk mağarasına götüreceğini düşünüp bundan zevk alır. Bir gün Wattpadde dolaşırken kötü çocukların içinde cirit attığı hikayelerde hunharca ağlayıp "Parçala beni Sebastian diye." Çığırmış. Bunu gören Muhittin oha kız var mk diye,yorum yapan her kıza yazmış. Tabi bizim Munise'ye de yazmayı ihmal etmemiş.
"Selam Crazygörl. Ben Muhittin."
"Muhittin mi?" Diyip dudak büzmüş.
"Adıma bakma. Supram var benim."
"Oha. Supran varsa tanışalım." Diye yazmış. Gel zaman git zaman Munise ve Muhittin iyi anlaşmışlar ve buluşmaya karar vermişler. Munise ilk buluşmanın heycanıyla mini etek askılı body giymiş. Muhittin bunu görünce
"Bunu nasıl giyersin? Çabuk değiştir şunları." Diye bağırıp kolunu sıkmış. Munise belli etmemeye çalışmış ama çok etkilenmiş aslında.
"Bırak be kolumu manyak."
"Ne bırakması?" Deyip güm patlatmış suratına ve onu saçından asılıp aşk mağarasına sürüklemiş.Mutlu Son...
Gördüğünüz gibi artık kötü çocuklar revaçta. Ortalıkta haziran ayında deri siyah ceketle gezen insan cisimcikleri var. Her şeyi geçtim. Bu kötü çocuklar çok iğrenç varlıklar. Neden hepsinin başından geçen bir hikayesi var ve bunlar tanrısal bir yeteneğe sahipler? Bir kere biz kadınlar olarak şunun bilincine varmalıyız; şiddet iyi bir şey değildir. Her gün haberlerde karısını döven, kızlara tecavüz eden mahlukları görürken bastırılmak ve sindirilmek iyi bir şey mi? Birde gelip kadına şiddete hayır diye çığırırsınız. İki yüzlülüğünüz en az sıçmıklı mayonez kadar iğrenç. Lafım benim gibi düşünüp bu durumu hoş bulmayanlara değil. Ama tabiki de kötü çocukları aklayacak beyinleri mercimekten küçük insan taneleri var. Yazık size.
Munise gibileri olduktan sonra nice suçsuz hemcinslerim zarar görüyor. Kendinize gelin artık.
Not:Muz yiyin ishale iyi gelir.