~2~ Bad boy vs good girl

12 1 1
                                    

På vei ut fra gymsalen og på vei ut av kantina klarer jeg å dulte borti noen og personen snur seg og jeg ser hvem det er..
"Faen" mumler jeg.
"Maiki.. Så hyggelig å se deg!" sier Kevin Smith... Skolens Bad Boy, verste andreklassing og kjekkas.. Og det kallenavnet, fy faen som jeg hater det!!
"Kan du ikke bare la meg være i fred?!?" Spør jeg irritert.
"Sist jeg sjekka dulta du borti meg og ikke omvendt" sier han med et lekent blikk.. Jeg bare stirrer hardt på ham, og går forbi han med hodet høyt hevet.
Joda han har fin kropp, pene brune øyne og det perfekte brune håret.. Men hva betyr vell det? Personlighet er det som teller liksom, og hans suger ræva!!
Ok alle jentene på skolen er forelska i ham.. Men de fleste er en haug hjernedøde idioter, så det gir jo mening at de liker ham egentlig.

Men så kommer det værste den dagen, for han roper:
"Jeg som trodde vi hadde det så utrolig gøy på rommet i ferien jeg!"
Han vil ha krig han skal få krig!!!!! Nå er det virkelig Bad Boy vs Good Girl!!!
"Jeg tror du røyka litt for mye hash! Du blander meg visst med en av de stygge horene som ligner altfor mye på meg når du er høy og drita!"
"Hvorfor faen skal de ligne på deg!!"
"Fordi du er helt besatt av meg!" Så snur jeg meg og går bortover gangen alle stirrer beundrende og flytter seg for meg, dette kan jeg så bli vandt til!

__________

I lunsjen gikk jeg og Kayla til kantina, kjøpte mat og satte oss ned.
"Åh fy faen!!" hviner noen bak meg og jeg snur meg, bak meg står en jente med hoftelangt blondt hår og blå øyne.
"Du er hu jenta som sto opp mot Kevin i gangen i stad?" Sa hun med øyne lysende av selvtillit.
"Jo det er nok meg!" Svarer jeg stolt.
"Ingen, og da mener jeg ingen har gjort det før!"
"Noen må da være den første"
"Åh så frekt av meg! Jeg heter Staisy"
"Jeg er Maiken og hun der er Kayla!" Svarer jeg henne og peker.
"Hyggelig. Vil dere kanskje komme å sitte med meg og vennene mine??" Spør hun og peker på et bord litt lenger borte, jeg ser på Kayla og hun trekker på skuldrene.
"Ja det kan vi sikkert" sier jeg smilende og vi flytter oss over til bordet dems.
Ved bordet sitter det 2 jenter og 2 gutter utenom Staisy.
"Dette er Tine" sier Staisy og peker på ei jente med kort brunt hår og blå øyne.
"Dette er Veronica" hun peker på ei jente med halvlangt blondt hår og grønne øyne.
"Så har vi Carlos" da peker hun på en gutt med mørkebrunt hår og brune øyne.
"Og til slutt har vi Mikael" så da til slutt peker hun på en gutt med lysebrunt hår og brune øyne, ok jeg må bare få sagt det: Han ser ikke så aller verst ut akkurat...
"Hei, jeg er Maiken" sier jeg og smiler.
"Kayla" sier Kayla og vender så tilbake til maten sin igjen.
"Hyggelig å møte dere!" Sier hun som heter Veronica og smiler, så fortsetter samtalen videre og vi snakker om alt mellom himmel og jord egentlig..

Det var da neste kapittel, jeg håper dere liker boka så langt! Blir glad for forslag asså ((:

Badboy troubleWhere stories live. Discover now