01.

317 9 0
                                    

Halk nessz suhant át a szobán. A lány ijedten nézett körbe.
-K-ki van ott?! -kérdezte elhaló hangján. Egész teste remegett a fáradtságtól és a vérveszteségtöl. Megprobálta megmozditani a kezét, de nem tudta. Oda volt láncolva a falhoz. Érezte, hogy már nem sokáig birja tovább. A sebei mélyek voltak.
Újra nessz hallszodott. Úgy gondolta, hogy biztos csak egy egér. Nem volt benne biztos, de egy ideje már selytette, hogy egy pincében lehet. Nyirkos volt, sötét és ijesztö.

Valami közeledett... Nem. Csak képzelödik. Visszont tisztán lássa az alakot. A fiatal férfit akit azelött a kikötöben látott. Pár másodperc mulva bizonyosodott, hogy az alak igenis élö és nem csak a képzelete játszik vele. Furcsa érzés fogta el.Ö tartaná fogva?

A fiatal férfi a kezét nyujtotta. A lány látta, hogy mond valamit, de nem hallotta, hogy mit. Megakarta fogni a fiú kezét de nem tudta,hiába probálkozott a láncok nem engedték. Hirtelen szuró érzést érzett mellkasában és elvesztette eszméletétt.

Misako felüllt és megtörölte a szemét. Újra ez a borzalmas állom,az állom ami egy ideje minden este kisérti.
Ránézett az órára. Ideje készülni. Nem kellett sok negyed óra mulva teljesen kész volt. Leindult a konyhába regelizni, furcsa modon a szülei nem voltak ott. "Biztos már elmentek". Gondolta. Reggelire egy tál müzlit evett, majd mikor elérkezett a megfelelö idö,elindult a helyre ami annyira 'kedves' volt számára.
Annak ellenére, hogy nagyonis jó tanuló volt, utált iskolába járni. Osztálytársai mindig is különcnek tartották. Jóformán csak egyetlen egy barátja volt, de ö is a másik osztályba járt. Vele is csak úgy találkozott, hogy egyszer bezárták az öltözöbe és a lány engedte ki. Visszont a lány két évvel idösebb volt nála,s félt, hogy majd egyedül marad.

Nem kellett negyed ora,s már az iskola kapujában állt.
-Huh? -nézett az iskola ajtajára. -Zárva?! Mi a....
Elövette telefonját. Szombat van..."Remek... " -gondolta magában. -"csak nehogy megtudja valaki".
Sarkon fordult ,s gyorsan haza sietett. Senkivel se akart még véletlenül se összefutni. Bár ilyenkor még mindenki allszik,csak ö olyan hülye, hogy felkeljen hétvégén fél hétkor, hogy arra a helyre menjen, amit világ életében utált.

Hello Minna-san! Igen nagyon gyakran irok mostanábban a másik háromhoz is,de már egy jó ideje nagyon 'beleszerettem' Acebe és úgy éreztem, muszály lesz belekezdjek egy fanficba vele :D. A lényeg a következö. Nem az One Piece világában játszodik a történet,hanem a 'való' világban.
Remélem legalább valakinek tetszeni fofg a történet :D
Bye-bye~

Portgas D. Ace X OC || HUNOnde histórias criam vida. Descubra agora