-BAI...SPUNE-TI CAREVA CEVA...STIU CA AI FOST BATUT...DAR SPUNETI-MI SI MIE SA NU MOR PROASTA ...
Adevarul e ca am cam ridicat tonul...Mihai se uita speriat la mine si Rebeca statea in picioare si cand m-a auzit cum strig s-a pus jos...
-Aaamm...eu nu am fost de la inceput acolo.... Spune Rebe... Am venit chiar atunci cand Mihai era pe jos pentru ca eram in zona si am vazut ca se bate cineva....
-Ok...Mihai?
-Pai...am un ''prieten'' caruia i-am dat 100 de lei si a zis ca o sa ii aduca azi...si m-am dus la el sa-mi dea...si a inceput sa strige la mine ca el nu are si ca se caca in ei bani...si eu am ridicat tonul la el...si a inceput sa imi dea pumni...si am incercat sa ii dau si eu dar...ciu-ciu...si asa am ajuns aici...
-De la niste bani? Serios...poate nu ii avea atunci...
-Ba da... Avea portofelul plin...
-Cum il cheama si unde sta?
-Raul si sta pe strada Armoniei...
-Nu o sa mai stea...
-Miha...sper ca nu faci ceva rau...adica nu ne cunoastem de mult timp...
-Mihai...au trecut 3 luni de cand ne-am cunoscut...da mno. ..Am iesit nervoasa din spital...am trecut pe acasa sa imi iau Buterrfly-ul...un fel de cutit....stiu,stiu nu ar trebui sa il iau...dar sunt prea nervoasa....
Am ajuns pe strada Armoniei...si incep sa urlu....
-Cine pana mea este Raul...ala inalt,cu par blond si cu ochi caprui?
Stiam asta pentru ca inainte sa plec am intrebat cum arata... Si apare o mahala de om ...si zice o voce groasa...
-Eu sunt,de ce?
Scot cutitul si incep sa fac toate schemele posibile pe care le stiu si il intreb:
-Tu l-ai bagat pe Mihai in spital?
-Da...de ce?
-Vrei sa vezi cum iti fac fermoar la gat?
*Rade...*
-Sunt eu mica dar o sa vezi ca nu o sa mai mergi pentru mult timp...
Il tai pe amandoua mainele si ii zic:
-Asta este doar inceputul...o sa iti fie frica de mine...cand o sa ma vezi pe strada o sa ma ocolesti...
-Aham...cum zici tu...
-Du-te in pana mea...bine?
-Aham...
-Daca te iei de prietenii mei...o sa ai de suferit....M-am intors la spital unde era un coleg de al meu,Dean,cu care ma inteleg destul de bine... Statea langa Mihai si ii tot punea intrebari...eu i-am spus:
-Nu-l mai interoga...deabea mi-a spus mie...
-Bine...
-Miha...ce ai facut? Ma intreaba Mihai...
-Nimic...
-Te cunosc...spune-mi ce ai facut...
-L-am amenintat...
-Atat?
-Aaammm...l-am si taiat...da nu-i bai...
-Esti bolonda?
-Nu...asa sunt eu...ti-a facut rau...ii fac si eu lui...
-Daca ma prinde pe strada ma bate...
-Atata ii trebuie...o sa stau cu tine...
-Aham...Am mers acasa pentru ca ne-a dat afara asistenta...zice ca Mihai trebuie sa se ''odihneasca''...eh asta este....
Cand am ajuns acasa...mama ma astepta...cu un cadou....