"Sorry hyung"

2.4K 183 44
                                    

 Taehyung kendisine sinirle bakan Yoongi'den fazlasıyla korkmuştu ama keyfi oldukça yerindeydi. Hatta şu an gülmemek için dudaklarını ısırıyordu. Büyük bir sakinlikle cevap verdi.

"Efendim hyung."

 Yoongi küçüğünün bu haline sinirle gülmüştü. Bu kadar haylazlık ilk günden fazlaydı.

"Yah sen benimle dalga mı geçiyorsun? Senin yüzünden yazdığım bütün sözler kahve oldu! Hem ilk günden bu evden kovulmak mı istiyorsun huh?"

 Taehyung birazda olsa pişman olmuştu sonuçta şarkı sözü yazmak kolay değildi. Kendisini affettirmesi gerekiyordu. 

"Özür dilerim hyung..."

"Ah saol Taehyung sen özür diledin ve yazdığım tüm sözler geri geldi. Saol!"

 Taehyung dövülse ağlamazdı ama biri ona böylesine bağırırsa anında ağlardı. Duygusaldı çünkü. En çok ruhsal acıyı hissederdi. Oturduğu yere sindi ve ağlayacağı belli olmasın diye fısıldadı.

"Özür dilerim..."

 Yoongi küçüğün sesini duyunca tüm siniri çekilmişti. Ah koskoca adam en fazla bu kadar çocuk olabilirdi. Sıkkınlıkla nefesini verip Taehyung'un yanına oturup sırtını sıvazladı.

"Tamam önemli değil. Üzgünüm..."

 Taehyung göz yaşlarını silip büyüğüne baktı. Yaptığı şeyi telafi etmesi gerekiyordu. 

"Hyung uyuyalım mı?"

 Yoongi içten bir şekilde gülümseyip başını salladı.

"Uyuyalım."

 İkisi de kalkıp Yoongi'nin odasına girdi. Taehyung ikinci bir yatak ararken sadece bir yatak bulmuştu. Çekingen bir şekilde baktı Yoongi'ye.

"Hyung-"

"Bu yatakta ikimiz yatsak sorun olmaz öyle değil mi? Eğer olursa ben içeride yatabilirim."

"H-hayır hyung sorun olmaz. Hem ben birilerine sarılarak uyumayı severim."

 Taehyung heyecanla konuşup gülümsedi. Yoongi'de rahatlamıştı. Koltukta yatmak kötü bir fikirdi. Taehyung kıyafetlerini giyinmek için kendi odasına gitti. Odasında dolap vardı ama yatak yoktu. Üstelik soğuktu. Pijamalarını giyinip tekrar büyüğünün odasına gitti. Yoongi çoktan uyumuştu. Taehyung'da bunu fırsat bilip kahve olan deftere baktı. Gerçekten sözler okunmuyordu. Eline bir kalem aldı ve bir defter. Sanırım bunu başarabilirdi. O şarkıyı kendisi yazacaktı...

~~~~

Vote ve yorum atmayı unutmayın lütfen~ Biliyorsunuz sadece emeğimin karşılığını istiyorum kkk

IT'S JUST LOVE// TaeGiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin