Star Wars sevdam 2007 senelerine dayanıyor.Lego Star Wars 2 oynuyorum PS2'de.En büyük fantezim güneşli havalarda Episode 4'ün 3.bölümünü oynamak,o bölümü Tatooine'de geçiyo, Mos Aisley miydi o şehirvari yerin adı?Neyse,en sevdiğim karakter Han Solo falan,oyunu 2 saatten fazla oynayınca Lego figürler görmeye falan başlıyorum,hani gözünü sertçe açıp kapatınca gözün kapalıyken gördüğün şeyler gibi... Heh!Ayrıca pazardan aldığım Garfield filminde de Star Wars 4-5-6'nın reklamı var.O zamanlar da internetten film izlendiğini de bilmiyodum,hatta internet ile bilgisayarın aynı şey olduğunu sanıyorum falan...
Neyse burada deneme yazıyorum,o yüzden nostaljik hikayelerden çok deneme türüne geri döneyim.Öncelikle Star Wars müthiş bir seri,George Lucas çoğu film veya efsanedeki şeyleri harmanlayıp bize bu güzel eseri sunuyor falan filan,orijinal üçlemedeki efektler de bayağı şaşırtıyor insanı.(Dünya'yı Kurtaran Adam ile kıyaslayınca daha da şaşırıyorsun)Ben küçükken herkes animasyon dizisinden dolayı "Bön Önökön Sököyvölkör ölöyöm,sön dö Öbö Vön Könöbö öl" derken ben;"Obi Wan Kenobi mi?Bunun Ben Kenobi ile alakası var galiba hmmmm..." deyip Ben'in Obi'nin çocuğu olduğuna dair bir kanıya varıyorum.Yanlış bile olsa bi kanı üretmişim yani.Luke'un da Anakin'in oğlu olduğunu biliyorum,ama Darth Vader'ın gerçeğini daha sonra öğreniyorum.
Her zaman orijinal üçlemeyi daha çok sevmişimdir,1-2-3'e kanım ısınmadı pek,tiksiniyorum.Ayrıca "Ya 4-5-6'nın kalitesi daha kötü nasıl 1-2-3'ün görüntü kalitesi daha iyi oluyo ya?Hem 3 de 2005'te çıktı,bunlar bu kadar zamanda 4-5-6'yı nasıl çektiler?(O zaman sene 2008)" Sonra öğreniyorum ki seri 4-5-6-1-2-3 diye çekilmiş.
Hâla deneme formatına dönemedim gibi gibi...
Star Wars 7 güzeldi,ben sevdim,hatta jenerikler çıkıp şarkı çalınca çığlık falan attım,yanımdaki 6 yaşındaki veletler de bana tiptip baktı,sonra çok yaşlı bi insanmışım edalarıyla "Siz Star Wars'la nasıl tanıştınız?" diye sordum onlara,sonra da "Çözgö fölmöndön." cevabını aldım...
Droidleri hep severim,bi tek C3PO'yu sevmem,en çok BB-8'i sevdim.Ayrıca R2D2'yu çizgi filminden gören yeni nesil Anakin'in R2D2'ya kısaltma olarak R2 diye hitap etmesi ve bunun "Artu" olarak telaffuz edilmesini yanlış anlayan cücükler orada "Artur" diyor sanıyorlar.Buna bi dur demek lâzım.
Işın kılıçlarını severim,favori rengim kırmızı,Sith'leri sevmem ama kostümleri ve ışın kılıçları çok havalı.Kylo Ren en sevdiğim düşman değil ama en iyi kostüm ve ışın kılıcı onda bence.Ama atarlı ergen tavırları hiç hoş değil,ayrıca (bundan sonrası SW 7 SPOİLER!) babasını öldürmesi beni çok üzdü.Han gitti ya,dağ gibi adamdı 😓 bu arada bu olayı ekşisözlükten öğrenmiştim.Spoiler yemiştim yani.Buna da dikkat edin söyleyeyim dedim 😊
Ayrıca ışın kılıcıyla birkaç hareket de biliyorum.Senseless Spin ile Basic Spin.Bi tane YouTube kanalı videolarını çekiyor,bi bakın derim."Lightsaber skills" yazın çıkar.
Aklıma başka birşey gelmiyor,umarım okurken keyif almışsınızdır.Tenk yu for coin as,end si yu nekst taym.(Charlie Rose göndermesi yaptım eheueheuehe)