Μου άρεσε να σε παρατηρώ.Σε έβγαζα και φωτογραφίες.Το έκανα συχνά. Όταν γέλαγες,όταν έπινες,όταν ζωγράφιζες,όταν διάβαζες,όταν κάπνιζες.Ιδικα όταν κάπνιζες.
Διάολε,ήσουν τόσο όμορφος τόσο ξεχωριστός άλλα και τόσο ψυχρός.Διάολε.
Με είχες τσακώσει πολλές φόρες και άπλα χαμογελούσες.Έλιωνα.
Δεν έλεγες τίποτα τι να έλεγες έτσι κι αλλιώς. Μπορώ να πω μου άρεσε να καπνίζεις.Φυσικά δεν μου άρεσε οτι έκανε κακό στην υγεία σου.Μου άρεσε το πως γυάλιζα τα μάτια σου όταν κάπνιζες αλλα και το πόσο συγκεντρωνόσουν όταν έστριβες τσιγάρο.Ηταν κάτι δικό σου.Πάντα σε θυμάμαι με το τσιγάρο στα χείλη
Να μου χαμογελάς και εγώ να λιώνω.
Σε κοιτούσα να καπνίζεις όπως πάντα. Με κοιτάς και χαμογελάς.Παλι με τσάκωσες.
<<Γιατί;>>Ρώτας. Η βάρια φωνή σου χάλασε την σιωπή.
<<Τι γιατί;>> Είπα και σε κοίταξα καθώς έπερνες μια τσούρα.
<<Γιατί με κοιτάς έτσι; έχω τίποτα;>>Ξανά ρωτάς κοιτώντας με στα μάτια.Καστανά.Καστανα όμορφα μάτια.
<<Άπλα αναρωτιέμαι>>
<<τι ακριβώς;>>Μου λες πετώντας το παλιό περνώντας ένα καινούργιο τσιγάρο.Δέυτερο.
Γέλασα πνιχτά.<<Μου φαίνεται περίεργο το πως αυτό το μικρο άψυχο πράγμα με το δηλητήριο μέσα σε εθίζει. Σε κάνει να το θές.Ξανα γελώ. Ειρωνια το πως εσύ ένας ψυχρός άνθρωπος είσαι εθισμένος σε κάτι>>Σταμάτησα να μιλάω.
Κοίταξα ψηλά.Πανσέλινος.Το φεγγάρι έχει γιορτή όπως συνήθιζα να λέω από μικρή.
Γύρισα να σε κοιτάξω.Με κοιτούσες ήδη με ένα πλατύ χαμόγελο στα χείλη σου Στα αγγελικά χείλη σου .Διάολε θέλω να σε φιλήσω.
Πετάς το τσιγάρο βγάζεις άλλο ένα .Τρίτο.Το τρίτο σε μια ώρα.
Το παίρνω και το πετάω πριν προλάβεις να το βάλεις στα χείλη σου.
<<Θα σε σκοτωσει >>λεω θυμωμένα
Χωρίς να δώσεις σημασία με φιλάς αργά κτητικά άγρια στοργικά.
<<Είσαι χαζή γελάς δεν με νοιάζει. Με σκοτώνεις ήδη καρδιά μου.>>Ψιθυρίζεις πάνω στα χείλη μου.
Σηκώνεσε και απομακρίνεσαι.Άνεβένεις στην μηχανή και μου λες έλα να σε πάω σπίτι έχεις σχολείο αύριο και πρέπει να κοιμηθεις.Να κοιμηθώ; πας καλα; πως να κοιμηθω;.Απλά θα ξαπλώσω φαντάζοντας οτι είμαι στην αγκαλιά σου .Σταματάς έξω από το σπίτι μου.
<<Όνειρα Γλυκά>>μου λες απαντώ ένα άηχο καληνύχτα και φέυγω.Πηγαίνω μέσα και σε βλέπω από το παράθυρο να φεύγεις γρήγορα.
Να προσέχεις με την μηχανή ψιθυρίζω.Να προσέχεις.
Γεια σας αυτή είναι η πρώτη μου ιστορία.Ελπίζω να σας αρέσει.Την αφιερώνω στην Anarchy26 γιατί με έπριξε να ανεβάσω και την ευχαριστώ για όλα.
-Θάλεια
YOU ARE READING
Insecure Dreams
Short StoryΑυτή είναι η πρώτη μου απόπειρα για να γράψω βιβλίο θα περιεχέι μικρού μήκους ιστορίες διαφορετικές η μια από την άλλη.Ελπίζω να σας αρέσει.