''Πως είναι δυνατόν να το επιτρέψατε αυτό; Ντιν μου υποσχέθηκες.'' έκανε ο Καστιέλ εμφανώς νευριασμένος. Άρχισε να κάνει βόλτες, πέρα δώθε στο δωμάτιο, με αισθητό το άγχος και την ανησυχία του. Το όλο θέαμά του, ήταν κάτι πρωτόγνωρο για τα αδέρφια.
Ο Ντιν σήκωσε τα φρύδια του προσβεβλημένος. ''Ναι γιατί με το που είδα την Λίλιθ, είπα 'Παρτηνε'. Φιλτράρεις καθόλου τι θες να πεις ή απλά τα πετάς έτσι;.''
''Ντιν'' τον προειδοποίησε ο Σαμ.
Ο Ντιν, όμως, τον αγνόησε ''Και εσύ, από πότε σε έπιασε ξαφνικό ενδιαφέρον για την Κέιτ; Ούτε δύο εβδομάδες δεν την ξέρεις. Ναι δεν λέω, θέλουμε την βοήθειά σου, γι αυτό το λόγο σε καλέσαμε άλλωστε, αλλά δεν θυμάμαι ποτέ να ενδιαφέρθηκες τόσο για κανέναν άλλον, παρά μόνο για το είδος σου.''
Ο Καστιέλ σταμάτησε να κάνει βόλτες και τον πλησίασε, ενώ παράλληλα προσπαθούσε να συγκατήσει την ηρεμία του. ''Δεν την ξέρω μόνο δύο εβδομάδες. Βλέπεις από την μέρα που γεννήθηκε η αδερφή σας, μου ανατέθηκε να την παρακολουθώ. Όχι μόνο επειδή ήταν ετεροθαλής αδερφή των μετέπειτα διασημοτήτων Ουιντσέστερ, όχι επειδή μας την βάρεσε ένα πρωινό και δεν ξέραμε τι να κάνουμε, αλλά επειδή είναι άμεσα συνδεδεμένη με τους δαίμονες.''
Ο Σαμ και ο Ντιν σάστισαν. ''Έχει και αυτή δαιμονικό αίμα;'' τον ρώτησε ο πρώτος.
''Όχι, δεν έχει, όμως δεν γνωρίζω ακριβώς. Το μόνο που ξέρω είναι ότι είναι συνδεδεμένη με έναν υψηλόβαθμό δαίμονα. Πιθανότατα την Λίλιθ. Και ότι έχει σχέση με το σπάσιμο της τελευταίας σφραγίδας.'' έμειναν και οι τρεις για λίγο σιωπηλοι.''Νομίζω καταλαβαίνετε το λόγο, γιατί δεν έπρεπε να την πιάσουν στα χέρια τους.''
''Τι χρειάζεσαι;'' είπε ο Σαμ
Ο Καστιέλ ξεφύσισε, σκεφτόμενος παράλληλα ''Αλάτι, σπίρτα, αγιασμό, λίγη κόκκινη μπογια, μία λευκή κιμωλία, ένα μπολ και ένα αντικείμενο που να ανήκει στην Κειτ. ''
___________________________________
''Μην αγχώνεσε, δεν υπάρχει περίπτωση να παρεξηγηθώ. Αλήθεια σου λέω, δεν έχω κανένα θέμα αν θα μου εξηγούσες καθόλου την όλη κατάσταση.'' είπε η Κέιτ, καθώς έβλεπε έναν δαίμονα, ακόλουθο της Λίλιθ, να σχηματίζει με σπρέι ένα είδος φραγίδας γύρω της.
Ήταν αρκετά ψηλός με καστανόξανθα μαλλιά και γαλανά μάτια, ενώ ηλικιακά φαινόταν ότι βρισκόταν περίπου στην ίδια με αυτή των αδερφών της.
YOU ARE READING
Angel's Sacrifice [Supernatural AU][Wattys2016]
ParanormalΠοιο είναι το ποιο τρελό πράγμα που μπορεί να κάνει ένας άνθρωπος; Να αυτοκτονήσει. Ποιο είναι το τρελό πράγμα που μπορεί να κάνει ένας άγγελος; Να ερωτευτεί έναν άνθρωπο. ~★~ 'Το όνομα μου είναι Κάθριν Μάιλς Γουίτσεστερ. Είμαι κόρη της Άντζελα Μάιλ...