12

2K 110 7
                                    

~Hoofdstuk 12~ 

"Ties waar gaan we heen" vraag ik. We lopen samen door Amsterdam, maar ik heb geen idee waar we heen gaan.  

"Omg dat is Ties" Hoor ik een stem naast me. Ties en ik draaien allebei om en zien daar een meisje van rond de 10 staan. "Ties mag ik met je op de foto" Het meisje loopt naar Ties toe. "Ja tuurlijk mag dat. Wat is je naam meisje" Zegt Ties vriendelijk. 

"Ik heet Kim" zegt het meisje met glinsterende ogen. Ties en Kim gaan klaar staan voor de foto terwijl ik hem maak. Niet dat ik er veel problemen mee heb. Helemaal niet, Ik vind het juist wel grappig. 

"Dag Kim het was leuk je te hebben ontmoet" zegt Ties waarna hij Kim nog een knuffel geeft. "Ik hou van je Ties" zegt ze. Kim rent terug naar ik denk haar moeder. 

"Maar waar gaan we nu heen Ties" zeg ik zeurderig. "Dat zie je vanzelf wel zegt Ties met een gemene grijns. 

"Ik wil het weten"  Ties zucht diep. "Kijk Chels we zijn nu op de dam" 

"No shit sherlock" zeg ik droog. "Even een foto maken" zegt Ties. Hij haalt zijn telefoon uit zijn zak en opent snapchat. Hij zet hete hondjes filter aan en we doen beide onze mond open. Zodat we een tong krijgen natuurlijk. 

"Wat is je snapchat dan voeg ik je toe" zeg ik terwijl ik mijn telefoon uit mijn zak haal. "ties punt Granzier" Ik tik zijn naam in en voeg hem toe. Ik zie dat Ties me terug 'volgt'.  "nu volg je me terug en heb ik swag" zeg ik grijnzend. "Je had al swag omdat je met mij omging" 

"eigendunk" 

"wat jij deed dat ook" zegt Ties verontwaardigt. 

"Maar ik ben een meisje" 

"dus" vraagt Ties. 

"Dat veranderd alles geloof me maar" zeg ik met een Breede grijns. 

>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>

Prenk

Hallo ik ben lekker :) Oke ik heb niet veel te vertellen xd 

xxx Rosalie 

vote/comment/follow? 

Saved || TIES ☑️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu