Αναμικτα Συναισθηματα (7)

23 2 0
                                    

Τοσο απαλο. Τοσο υπεροχο. Το πρωτο μας φιλι...

================================

Ειμαστε σε αποσταση αναπνοης. Τα χειλη του χιλιοστα μακρια απο τα δικα μου. Οι ανασες μας συγχρονισμενες. Θελω τοσο πολυ να με φιλησει. Θελω να γευτω τα χειλη του τοσο πολυ. Εγειρα μπροστα μειωνοντας την αποσταση μεταξυ. Τα χειλη μας ενωνονται. Η γευση ειναι γλυκια. Τα χειλη του μαλακα. Το αγγιγμα του απαλο. Τοτε εκανε ενα βημα πισω.

Λ: το φανταστηκα..
Ειπε και εφυγε.

Εμεινα να κοιταζω την πλατη του καθως εφευγε. Μα καλα τι ηταν αυτο? Τι εγινε μολις τωρα?

Απογοητευση με κατακλιζει καθως γυρναω σπιτι. Σκεφτομουν.. Μα.. Τι εγινε? Γιατι εκανε πισω? Αλλαξε γνωμη? Εκανα κατι λαθος? Μα κυριοτερα.. Γιατι με φιλησε? Του αρεσω? Αλλα αν του αρεσω γιατι εκανε πισω? Και τι εννοει "Το φανταστηκα"? Με δοκιμαζε? Πολλες ερωτησεις.. Γιατι δεν μπορουν να ειναι ολα απλα?

Με αυτες τις σκεψεις μπαινω μεσα στο σπιτι. Η μαμα μου δεν ειναι μεσα. Λογικο ειναι ακομα 11. Πιανω τα ποπ κορν απο το ντουλαπι και τα εβαλα στο τηγανι. Εβαλα την ταινια "Σταχτοπουτα: Επιστροφη Στο Χρονο" να φορτωνει στο λαπτοπ μου. Οταν ολα ηταν ετοιμα ξεκινησε η ταινια και απολαυσα 1,30 ωρα παραμυθιου. Μακαρι να ημουν η Σταχτοπουτα. Βρηκε τον πριγκιπα της και ζει σε ενα υπεροχο καστρο. Χτυπαει το κουδουνι και βγενω απο τις φαντασιωσεις μου. Σηκωνομαι και παω να ανοιξω. Μπροστα μου ειναι ο τελευταιος ανρθωπος που περιμενα να δω! Ηταν η Νινα!

Αρχιζω να τσιριζω και αρχιζει και αυτη, καθως την τραβαω σε μια ζεστη αγκαλια. Πως γινεται να ειναι εδω? Αφου πριν λιγο μιλουσαμε στο τηλεφωνο.

Ν: μα πως εισαι εδω? Πριν μιλουσα με Ελλαδα!

Νι: περιπου... Ηθελα να σου κανω εκπληξη και ας κοστισε λιγο παραπανω ;)

Ν: εισαι θεοτρελη!

Νι: γιαυτο με κανεις παρεα :D

Ν: XD

Nι: XD

Ν: σε αφησανε οι γονεις σου να ερθεις Αυστραλια?

Νι: ναι η μαμα μου κανονισε να κοιταει ενα καινουριο ξενοδοχειο που ανοιγει σε 2 μηνες και πρεπει να κανει προετοιμασιες και αυτα... θα κατσουμε και 1 μηνα παραπανω για διακοπες αρα 3 μηνες :D

Ν: εισαι απιστευτη!!

Νι: χαχχα το ξερω ;ρ

Ν: αχ μου ελειψες τοσο πολυ!! Ελα, κατσε.
Της λεω και της δειχνω τον καναπε.

The Key (A 5sos Fanfic)Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ