12. Bölüm

5.2K 213 31
                                    

Güne yine şu horoz gibi öten alarmla uyandım. Artık alarma sövmüyordum. O da alınıyor bi zaman sonra. Bak çalmam kalırsın öyle diye triplerini çekemem.
Deliriyorum galiba alarm, iç ses falan.

Pijamalarımı çıkarıp kirli sepetine attım ve sonrasında yine formalarımı giydikten sonra bugünkü beden dersi için eşofmanlarımı koydum. Kolej falan da formaya çok dikkat ediyorlar. Hem iyi de oluyor. Her gün ne giyeceğim ben ya problemi de yok.

Aşağıya indiğimde Bora yoktu. Dün ne diyecekti, ne oldu çok merak ediyorum. Eve uğrarsa sorarız yiğennn. Bugün geç uyanmıştım. Alarm bir iki kere çalmıştı ama ben kalkmadım. Sonra saate bi baktım ki sekize geliyor. Kahvaltı etmeden çıktım evden. Hemen taksici abiyi aradım. Taksici geldikten aramızda şöyle bir konuşma geçti. Taksici , her zaman ki yer mi efendim, dedi. Bende , her zaman ki yer, dedim. Kahvemi elime alarak gazetemi okumaya başladım.

Tabikide böyle bir şey olmadı aynen şöyle oldu. Taksici, hanım kızım nereye , dedi. Bende , Ataberk Koleji abi , dedim. Aynen bu şekilde oldu. Tontiş yanaklı amca, özgeçmişime kadar inmeyi unutmadı tabii. Yol boyunca sorular sorup durdu. Bende cevap verdim. Arabadan inince şunu anladım: Benden meraklı insanlar var.

Direk sınıfa girdim. Direk deyince aklıma TEEN WOLF geldi nedense. Ilk iki dersimiz ingilizceydi. Hoca quiz yapacaktı. Ortaokulda zaten hoca ne zaman sınav yaptığında sevinirdim. Seda ya baktığımda sıkılmış gibi bir ifadesi vardı. Quizlerden hoşlanmıyordu ama yüksek alıyordu. Akıllı kardeşim. Kağıtlar önümüze gelince kelime quizi olduğunu anladım. Bunlar benim için bebek oyuncağıydı.

********10 dakika sonra********

Kelime quizini bitirdikten sonra hocaya baktım. Bitti mi diye sordu. Bende kafamı salladım. Getir bakalım dedi. Götürdüm ve okumaya başladı. Çaktırmadan bakıyordum. Hepsinede artı koyuyordu. Aaaa birtanesine eksi koydu. Zaten bir iki tanesinden emin değildim. Aman neyse quiz zaten o kadarda önemli değil.
^Nere önemli değil. Sözlü notun quizlere göre veriliyor.^ Bir iki tane yanlış yaptım. ^Olsun onlarıda yapma.^ Offf tamam be onlarıda yapmam. ^Sabah dediklerini duydum kızımmm. Ben gerçeğin merak etme. Delirmiyorsun ama alarm konusunda haklı olabilirsin.^ Aman ne kadar da sevindim. ^Şşş bi şey diyeceğim. Bunca yıldır. İçindeyim ama bir isim bile koymadın. Güzel bir isim koy^ Doğru senin ismin yok......Dur buldum. ŞUKUFE. Nasıl ama ^Iyiki güzel bir isim koy dedik. ŞUKUFE ne ya^ Sus bakayım senin ismin bundan sonra Şukufe anlaştık  mı ^Iyi beee^ Iyi sustu bari.

********************************

Ingilizce dersi bittikten sonra beden dersi vardı. Belli zaten kesin voleybol oynayacaktım. Seda da öyle. Üstümüze eşofmanlarımızı giyip spor salonuna gittik. Hoca yoklama aldıktan sonra serbest bırakmıştı. Biz Seda ile aynı takımdaydık. Bizim sınıftada ne kadar iyi oynayan varmış. Ilk ders bayağı yorucu geçmişti. Ikinci derse girerken başım biraz dönmeye başlamıştı. Ikinci dersin sonunda gözlerim kararmaya başlamıştı. Noluyo yaaa......................

*******************************

Gözlerimi açtığımda hastanedeydim. Kolumda serum vardı. Yanımda ise Seda ile Bora vardı. Seda yı anladım. Bora nın nerden haberi oldu. Ben uyanınca Seda yanıma geldi

"Şimdi daha iyi misin canım. " dedi. Ayycanım kankim buralarda benim için beklemişti. Sadece kafamı salladım.

Bora ya baktığımda bize bakıyordu. Havaya baktığımda kararmıştı. Hemen

"Saat kaç? " diye heyecanla sordum. Bora da

"Ne oldu kızım ya bi yere yetişceksin. Bu arada saat sekiz."  dedi. Ohh geç kalmamıştır.

Üvey Abim Bir Manyak #Wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin