2. Bölüm "Araba faciası"

115K 2K 61
                                    

"Bakterilerdeki konjugasyon gibi. Bir süre seninle aynı ortamda kalınca alışıyorum bu meymenetsiz haline."

"Konjugasyonda alışmazsın canım. Sende meymenetsiz olursun. Cahil!" Pelin'in, Derin'in kibirli sözlerine tepkisi, "Möööö." Olmuştu.

***

"Bu ne biçim şey!" Öfkeyle söylendi Pelin. Düşük notlarından dolayı karneyi hiç sevmezdi. Ama aksine okulu çok severdi. Hatta başkanlık için adaylığını koyduğunda "Bana oy verirseniz okulu 7 gün yapacağım. Hem de ders saatleri 08.15-15.20 yerine 08.00-18.00 yapacağım." dediğinden sadece 1 oy almıştı. O da kendisinin oyuydu. Derin bile ona vermemişti oyunu.

"Çalışsaydın böyle surat asmazdın." dedi Derin. "Dedi inek kız." diye devam etti Pelin.

"Dedi inek kız." Sesini kalınlaştırıp, dudaklarını garip bir biçime sokarken taklidini yaptı Derin, Pelin'in. Gülerek birbirlerine sarıldılar ve arabaya doğru yürümeye devam ettiler.

***

Derin dehşet içinde elbisesine bakıyordu. Elit bir otelde olacak baloya bununla gitmesini söylüyorsa Pelin, balo gece kulübünde olsa iç çamaşırlarıyla götürürdü.

Belden göğüs kısmına kadar  payetlerle kaplı, kalp yaka, derin yırtmaçlı siyah elbisenin önden görünümü ayrı, arkadan görünümü ise yoktu genç kıza göre.

Belden göğüs kısmına kadar  payetlerle kaplı, kalp yaka, derin yırtmaçlı siyah elbisenin önden görünümü ayrı, arkadan görünümü ise yoktu genç kıza göre

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Yırtmacı ve straplez olması yetmezmiş gibi sırtımın tamamını da açığa çıkarıyor." Diye yakındı Derin, Pelin'e.

"Bir kere giyeceksin alt tarafı. Hem biz bizeyiz. Ne olacak?" Diyerek umursamadı arkadaşını Pelin. "Biz bize dediğin tüm okul olacak!" dediğinde kız, arkadaşı onu duymazlıktan gelerek kolundan tuttu ve hızla önündeki pufa oturttu.

Pelin, genç kızın saçlarındaki havluyu çekip atarken dudaklarını büktü.

"Daha kurumamış." dedi ve genç kızı puftan kaldırarak kendi oturdu. "Senin saçların kuruyana kadar benim saçlarımı yapalım." Dedi neşeyle.

Derin karşı gelmenin bir anlamı olmadığını anladı. "Tamam." diye mırıldanarak Pelin'in elbisesinde göz gezdirdi.

Pudra rengi, belinde gümüş gri puantiyeler olan mini, straplez elbiseye bakarak iç çekti. "Saçlarını açık bırakalım. Dalgalı yapıp, gümüş gri bir toka takalım?" dedi sorarcasına. Pelin neşeyle kafasını sallayarak onayladı Derin'i.

Derin'de gülümseyerek Pelin'in sütlü kahverengindeki, göğüslerine gelen saçlarından bir tutam aldı. Geri kalan tutamları bir tarafa toplayarak o tutamı maşaya doladı. Sık dalgalar yapmayacağından tutamları daha kalın alıyordu ve maşayı fazla bekletmiyordu.

"O ne biçim saç yapmak? Biraz beklet şu maşayı!"

"Daha doğal böyle." Derin omuz silkerek mırıldandığında, bu hareketle maşa Pelin'in omzuna gelmişti.

Aşkı BilmezHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin