4. Bölüm

10 0 0
                                    

Dersimiz Ýngilizceydi en nefret ettiðim en anlamadýðým ders ve en sevmediðim öðretmenle 2. 45dakikam ayrýca da iki derstir Seren in dik dik bakýþlarýna maruz kalmýþ bulunmaktaydým. Neden bu kýz birden bire bu kadar deðiþti, neden bana bu tavrý, sorgucu halleri neden ?? Diye düþünürken.. zil çaldý!

-Buðlem

-Efendim

-Dýþarý çýkalým mý ben çok açým biþeyler yiyelim.

-Yok ya hiç keyfim yok sen git.

-Yaaa lütfen

-Ya Berna Oooff tamam.

Dýþarý çýktýðýmýz da yine yaðmur yaðýyordu, koþarak kantine geçtik.Kýsa bi zamana kadar her tenefüs birlikte yemek yediðim dolaþtýðým Seren ise tamda karþýmda oturuyordu..

Biz birer tost alýp oturduk Seren ise tek baþýna idi.Berna onuda çaðýrdý.Geldi oturdu yanýmýza.Onlar muhabbete baþladýlar ben biraz uzak durmak istedim.

Teneffüs bitti kantinden çýktýk ve okula doðru yürümeye baþladýk .Tüm öðrenciler olarak ayný hareketi yaptýðýmýz için etrafým bi anda çok kalabalýklaþmýþtý ama Berna ve Sereni kaybetmemiþtim. O arada bana biri çarptý arkadan omzuyla omzuma ve önüme geçti. Caným o kadar yandý ki kolum koptu sandým.

-Buðlem o senin poponamý vurdu?

-Ne ? Kimdi o? Kolumu kopardý ne poposu ya ne diyorsun Seren sen??

-Bilmiyorum bana öyle geldi

-Berna þuna söyle kapasýn çenesini!!!

Kolum o kadar aðrýyordu ki izin alýp eve gitmeyi düþünüyordum o arada sýnýfas gelmiþtik bile.

-Berna

-Efendim

-Bana çarpan kim di?

- Görmedin mi?

-Hayýr Vallahi görmedim.

-Arda

-Ne garezi vardý acaba bu uyuzun bana bu kadar sert çarptý? Kolum çok kötü.

-Yanlýþlýkla olmuþtur belki ya.

-Bilmiyorum ama kolum beter yani.

-Ýzin al git

-Alýcam

Öðretmen gelmek üzereydi ve yanýma Seren in yanýnda oturan Gülcan geldi.

-Buðlem Seren dedi ki Arda Buðlemin poposunu elledi hemde herkesin içinde Buðlem koluma çarptý dedi hiç sesini çýkartmadý.

Dan dan dannn!!!!

O anda bütün sinir hücreleri beynimde toplandý!

-Buðlem yok ya dememiþtir.

-Dur Berna

-Yok bak sen otur ben gidip sorayým dememiþtir.

-Berba Dur!

Öðretmen gelmek üzereydi ama bu benim umrumda dildi bunun hesabýný sormam lazýmdý.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 23, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Sabırla Büyütülen AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin