Když se rodiče Melisy rozvedli, tak se odstěhovala její matka. Ale teď její otec dostal nabídku na práci, kde by vydělával o 7.000Kč víc.
A tak se znovu stěhovali. Melise se nechtělo, protože ví, že je to velké město a oni nejsou 2x bohatí + se Melisa těžko seznamuje. Ale museli, aby měli více peněz.Dnes je den, kdy se stěhují. Už mají vše potřebné zbalené, ale Melisa zdržuje, jak jen může. Nakonec se zdrží o 1 hod., ale odjeli.
Když přijeli k jejich domu byla Melisa příjemně překvapena. Tohle opravdu nečekala. Stála před velkým domem, který si nikdy ani ve snu nepředstavovala. Melisa je od jakživa skromná, ale tohle se jí líbí. Čekala, že to bude rozpadající se chatka, která bude plná pavouků. Tohle je opravdu luxus.
Když vešli do domu, Ben Melise řekl, ať si vybere pokoj, jaký chce.
Melisa procházela domem a objevila takovou půdičku. Byl to menší pokoj hned pod střechou. Melisa se rozhodla pro tento pokoj. Ben jí to rozmlouval, že jsou všude velké pokoje a tohle by byl takový "sklep". Ale Melisa si stála za svým.Byla Neděle a Melisa si uvědomovala, že bude muset zítra do školy. Ale jelikož nebyli ubytovaní a neměli vyklizené věci, tak Ben nechal Melisu doma. Byla ráda, protože se jí upřímě vůbec nechce, se s někým seznamovat....
Je večer a Melisa si vzala časopis NewKecy a četla si. Narazila na zajímavý článek, kde se psalo:
Máte problém se s někým seznámit? Nebo nechcete? Máme pro vás radu. Hvězda Elizabet Deling nám prozradila, že měla stejný problém. Vyřešila ho tak, že si doma připravila řeč, co o sobě řekne. Elizabeth říká "Nikdy se nebojte ukázat své pravé já, vždy se najde někdo, kdo vám bude rozumět."
"Už stačí jen dodat SVĚTOVÝ MÍR!" Řekla si pro sebe.
Melisa si nikdy nehraje na nikoho, kdo není. Vždy si stojí za svým a tak na to kašlala.Večer si Melisa vyndala pár věcí, aby toho ráno neměla tolik a šla spát.
Ráno, když se najedla a umyla si obličej, tak pokračovali ve stěhování. Melisa pracovala převážně na svěm pokoji, aby ho měla do detajlu vyladěný.
Zdi si nechala bílé a podlahu dřevěnou. Pak si sama sestavila skříň, postel a stůl.
Už byl oběd a tak Melisa šla dolu na jídlo. Když se naobědvali, odešla opět nahoru. Ben mezitím dodělal obývací pokoj a koupelnu s toaletou. Teď šel do pokoje, kde bude mít ložnici. Melisa si však stále dolazovala svůj pokoj. Na zeď si pověsila obraz svojí matky. Na další stěnu si pověsila obraz sebe a svojí BFF. Ještě pár detailů. A pak si naskládala oblečení do skříně a bylo hotovo!
Ben také skončil a už byl večer. Oba byli utahaní a tak šli spát.Děkuju za přečtení :)
ČTEŠ
Nikdo neví, co jí trápí
DiversosTenhle příběh bude o 15-ti leté Melise, která je velmi nádherná a milá dívka. Směje se, vypráví vtipy a se všemi se kamarádí. Nikdo však neví, co se v ní skutečně odehrává...