●Capitol 1○

21 1 0
                                    

Lottile ~pov~

Încă putin ..13....12...11.... toți colegii se agitată si asteptau 3...2...1 , se suna si toți incep sa sară in sus de fericire de parca ar fi shaorma gratis pentru toti.
Profa Silsons isi ia larevedere si pleaca.
Ouuu scuze am uitat sa ma prezint. Buna eu sunt Lottie , am 17 ani aproape 18 , si sunt clasa a 11, defapt eram.
Am ochii albăstrui si mari , parul gri \turcoaz deschis si sunt mai timidă.
Ma decid sa plec cu Bree( my bff) in club diseară, am spus ca sunt timidă , dar nu inseamna ca nu sunt nebună.
Ma duc acasă , întru, si ma duc in bucatarie unde imi pregatesc ceva de mancare. Ma duc in living unde o gasesc pe Loli (catelul meu) dormind. Ma asez langa ea si pornesc televizorul . Trec peste mai multe canale pana telecomanda se blocheaza cand ajung pe un program de stiri. " Din pacate pentru locuitorii orasului Londra criminalul in serie Harry Styles si-a reînceput crimele si violurile . Ținctele lui sunt fetele intre 16-19 ani , asa ca va rugam sa aveti grija de copiii dumneavoastra" . Inchid televizorul scarbita de un asemenea monstru de om . Pacat ca eu nu mai am parinti langa mine😞 Acum ei sunt intr-un loc mai bun , veghindu-ma . De la stirea aia imi trece toata pofta de mancare asa ca urc  in camera mea si incep sa ma pregătesc.
Ma duc in baie unde imi fac un dus rapid .
Ies din baie intr-un prosop scurt pana la coapse  si unul in cap si mi se pare ca am vazut ceva la geam ,probabil vreo pasare.
Trag draperia si ma indrept spre dressing de unde scot o rochie neagra mulata de corp , o pereche de botine arginti , niste dresuri de plasa negra si un plic negru mat
Ma usuc pe cap , imi indrept parul ,ma machiez foarte putin (rimel , strugurel, iluminator si putin tuș) ,ma imbrac si imi iau si bratara mea pandora , imi dau cu 3 pufuri de farfum ,iau plicul cu banii , cheile si telefonul si pornesc spre intarare.
Afara ma aștepta Bree cu fratele sau care ne va duce cu masina.
Ajungem in 20 de minute in fata clubului in care si intram fara sa mai spunem ceva.
Imediat cum intru mirosul de tutun si alcol imi
Inunda narile. Bree ma trage pana la o mana unde ne intalnim cu niste colegi de ai nostri.
Un shot ....doua shoturi.....3.....4....5 nici nu le mai tin numarul la cat au baut ei. In seara asta nu vreau sa beau asa ca eu imi iau un fresh de portocale.
Bree beata fiind ma trage pe ringul de dans din nefericire pentru mine. Nu stiu cum a facut ca am acceptat si imi pare rau pentru asta.
Intru timida dar dupa o melodie incep sa dansez si eu pana cand se aude un strigat foarte puternic. Ma uit in toate directiile si observ in mijlocul ringului o fata intr-o rochie alba cu o mare pata de sange pe ea stand pe un lac de sange. De frica am inceput sa plang si cand am vrut sa o iau pe Bree sa plecam cineva ma prinde de mana si ma scoate afara din club . Incerc sa urlu si sa ma zbat da isi preseaza palma peste gura mea si ma tine foarte strans.
Ridic ochii spre acea persoana si in intuneric incep sa il vad cat de cat......

Primul capitol , sper sa va placa

Criminal ~HS~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum