,,-Hoseok! E-Eu, defapt...am un copil cu altcineva.Si acel cineva este Jimin.''
Aceasta replica l-a marcat pe viata.El chiar o iubea pe acea fata si a fost incredibil de devastat sa auda ca l-a inselat cu cel mai mare dusman al sau.Isi aminteste cum a inceput sa planga, iar ea a fost luata de acolo de catre Jimin.
,,-Imi pare rau! Ne despartim...''
Asta a fost ultima vorba pe care a zis-o inainte sa plece.Acum, Hoseok nici nu mai crede in ceea ce aproape ca i-a distrus sufletul, anume ,,dragostea''.Nu a mai vazut lumina soarelui de un an.Nici nu mai stie ce mai face fratele sau, Taehyung, care isi face foarte mari griji pentru el.
Acum, satenul sorbi dintr-o cana de cafea, gandindu-se la cate clipe fericite ar mai fi trait cu fata aceea, la cate lucruri minunate se mai puteau intampla cu ei doi, la promisiunea pe care i-a facut-o ea.
-,,Promit ca nu te voi parasi niciodata.Tu esti primul care m-a facut sa simt ce nu am mai simtit niciodata.Te iubesc!''
Repeta satenul, inca sorbind din cafeaua deja rece.
-Hoseok,mai misca-te si tu de pe canapeaua aia monotona! Stiu, acea Amanda te-a parasit in ultimul hal, dar nu te simti vinovat!
-Taehyung, am iubit-o atat de mult! Mi-as fi dat si viata pentru ea! Dar m-a inselat cu Jimin.Fix cu Jimin!
O lacrima i se prelinse in coltul ochiului.Nu-i placea sa aduca cineva vorba despre asta.Fratele sau chiar nu mai stia cum sa-l faca sa uite de asta.Dar l-a cunoscut pe noul vecin, care crede ca l-ar putea ajuta.
-Frate, azi am discutat putin cu noul vecin de deasupra.Mi-a spus ca si el a trecut prin asta, dar a trecut peste.Te poate ajuta.Dar iti spun, daca vrei sa-l vezi, trebuie sa te duci la apartamentul 23 dupa ora 2.
Hoseok se simtea ca in filmele cu psihopati.Credea ca fratele sau inventa persoane, sau avea prieteni imaginari.
-De ce dupa ora 2? intreba satenul, lasand pe masa cana de cafea.
-Pentru ca are serviciu.Lucreaza ca profesor de rap.
Era surprins.In rarele momente cand nu se gandea la ,,Amanda'', isi petrecea timpul compunand melodii sau facand rap in fata oglinzii.Se simtea de parca se elibera de toate fortele negative care au pus stapanire pe el odata cu plecarea Amandei.Dar stim cu totii ca in cazul lui, mereu trebuia sa revina acea stare...
-Cred ca o sa va intelegeti! Aveti multe in comun! termina Taehyung, apoi isi lua geanta si pleca.
Taehyung mergea la sala de Fitness in fiecare zi timp de doua ore.Ii place sa se pastreze in forma si chiar se gandea serios sa devina model.Dupa ce fratele sau a disoarut din raza lui vizuala, Hoseok incepu sa-si noteze ceva pe mana.
-Deci apartamentul 23, dupa ora 2! spuse, apoi lasa pixul jos.
Inca este convins ca Taehyung l-a inventat pe acest Yoongi, dar nu strica sa verifice.Acum era ora 1, deci putea sa se mai relaxeze o ora pana sa-l vada pe ,,profesorul de rap''.
YOU ARE READING
You're my butterfly
Fanfiction,,-De ce m-ai alege tocmai pe mine?'' ,,-Pentru ca esti fluturasul meu, Hoseok!'' Jung Hoseok, un tanar care nu prea are noroc in dragoste, isi pierde toata speranta dupa ce a aflat ca in tot timpul asta era mintit de catre fost...