Gerçekler asla göz önünde değildir

218 1 0
                                    

Yalnızlık ...

hayata tutunmamizi engelliyen etkenin ta kendisi.

Eğer yaslanicak omuz yoksa hayat Çekilmez .

Angel populerdi . etrafi bir cok insanla doluydu .

ama onun yaslanicak bir omzu yoktu .

kusursuz gorunen hayat aslında bir cok sorunlarla dolu.  bu farkedilmez cünkü ;

Gerçekler asla göz önünde değildir..

-----başlangıç-----

Ellerimi tuttu ve alnima kucuk bir opucuk kondurdu tam dudaklarima yaklasiyoduki ......

"tik tak " .... alarm çaldı . lanet olaun gene ruyaydi . Ne bekliyordum ? Chris'in beni opmesini mi ?  bu rüyada bile imkansız .

Ben angel . 16 yaşındayım.  lise'nin populer kızıyim evet aynen öyle . Çevrem sahte insanlarla dolu . ozel de değilim . tipik bir liseli kızım . benim ünlu olma nedenim eski manken olan sevgili annecigim rosie . sevgili annem dedigime bakmayın . onu fazla sevmem . eve hep geç vakitte gelir . bana en son ne zaman tabsiye verdi unuttum .

cevremde bissürü erkek var annem icin bana yaranmaya çalışanlar gibi . ama benim aklim tke birinde . Chris .. sarisin uzun boylu tam bir tanriça . o kadar yakısıklıki ama hep bizimle ilgilenmeyenleri severiz ya he işte buda öyle . Chris benimle ilgilenmeyen tek erkek .  ama ona geçen sene cadilar bayrami partisinden beri deli gibi asiktim. kimse kim oldugumu bilmediginden rahatca onu izliyodum . maske altindan belli olmuyordu gayet iyiydi .

okula gelince cok sıkıcı ve nedense benim hic gercek bir arkadasim olmadi . disarda  kusursuz gorunen hayatim baya sorunlarla dolu .  annem . yalnizlik . he bide babam var tabi . plablamaya gore haftasonlari onunlayim . ama her gece eve bir kadinla geliyor ve daime sarhos . bu yuzden annemle kaliyorum .

iste bu benim sorunlu hayatim . birazdan okul var . maceraya basliyoruz hazirmisiniz ?

-- selamm bu benim ilk hikayem :))adim ipek zaten bunu anlarsiniz . bu hikaye birazcikra kendi hayatimla ilgili . son zamanda tam bir yalnizlik cukurundayim . aslinda angel benim ta kendim . ama tabi bazi olaylarda is degisicek . mobilden yazdigimdan yazim hatalari oluyor . yorum yaparsaniz sevinirim . simdiden teşekkür ederim :) --

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 30, 2013 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Gerçekler asla göz önünde değildirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin