Capitolul 3-Noo

37 2 2
                                    

             -Imi pare foarte rau, a intrat in coma, noi am facut tot ce am putut, acum depinde doar de ea daca vrea sa mai traiasca sau nu

               - Ce??? Nu se poate. Am tipat asa de tare incat cred ca a auzit tot spitalul. Siroaie de lacrimi imi travesau fata palida, acum totol depinde de mama.

                 Am tresarit usor cand o mana micuta mi-a atins umarul in semn de sprijin pt cele intamplate .M-am intors 90 de grade si am de bruneta ce ma privea trista.

         - Ari ce faci aici, cum de ai stiut?

         - Acum e pe toate canalele la TV, am venit intr-un suflet aici.

           Am uitat sa mentionez un lucru, mama are o casa de moda plus o firma de constructii cunoscuta in intreaga Europa, nu stiu cum se descurca dar niciodata nu a vorbit cu mine despre asta. Revenind, Ari ma tras intr-o imbratisare  stransa si imi mangaia spatele ca sa ma mai linistesc spunandu-mi ca totol va fii bine si ca ea este puternica. Sincer as da orice sa fie cum spune Ari.

                -Domnule doctor pot sa o vad?

              - Da , dar doar 5 minute, inca nu are voie sa primeasca vizite, dar avnd in vedere caesti singura ruda este mai bine asa.

          -Multumesc.

             Am pornit spre salonul mamaei, cu pasi mici ma aproprii de usa iau o gura mare de aer si intru incet. Ma asez pe marginea patului si ai iau mana intr-a mea.

             -Mama te rog nu ma parasii, lupta pentru viata ta, esti frumoasa si prea tanara. Nu vreau sa te pierd cum am i-am pierdute pe toti, au fost bunicii, apoi tata, doar pe tine te mai am, te rog lupta te iubesc mai presus de orice in ciuda a tot ce mi-ai facut, esti mama mea si nu te pot ura. I- am saruta usor fruntea si am iesit din salon.

          Ari statea pe hol in sala de asteptare cu u ceai in mana.

          - Bella ce  faci, cum se simte mama ta?

        - Mama e la fel, nici o miscare.

       - Bell du-te acasa si te odihneste.

        - Ce? ai inebunit nu o pot lasa pe mama singura.

        - Tu prostut-o da eu ce sunt aici statuie? Du-te te rog eu frumos fa o baie si dormi o sa te mai linisteti, promit ca nu o sa plec nici o clipa de langa ea,  tu nu vezi in ce hal arati, hainele tale sunt patate toate de sange.

           - Da ai dreptate. Multumec mult pt sprijinul tau, mereu ai fost langa mine in cele mai grele momente. Ok o sa fca o baie ma odihnesc putin si am sa revin, ok ?

             - Ok ai grija de tine.

            Am luat masina mamei, ce mai conta acum daca ma prindea poltia si in 15 minute lungi unde m-am gandit la toate am ajuns acasa. Am intrat in baie unde am dat hainele rupte si murdare de sange la tomberon,mi-am pregatit o baie cu multa spuma unde sa ma pot relaxa putin dupa toate cele intamplate. Dupa o ora de stat in cada am rausit sa ies m-am sters si mia luat un halat pe mine, nici nu am mai putut sa imi iau niste pijamale sau ceva. Am Adormit asa de repede si am avut un somn asa de linistitor pana cand....

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Oct 20, 2013 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Black Angel. A 1D fan-FictionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum