Sajnálom, de most egy jó darabig nem hallotok felőlem! Jó hétvégét, és kitartást az elkövetkezendő másfél hétre! :)
.::Grace Midelton szemszöge::.
- Harry! Hol a francba vagy már?- kiáltottam el magam, végszóra pedig megszólalt a csengő. Fújtatva indultam el ajtót nyitni. Egy könnyed mozdulattal kizártam, majd a kilincsnél fogva szinte feltéptem a nagy faajtót. A küszöm túloldalán nagy meglepetésemre Ann állt, egy széles, gödröcskés vigyorral az arcán. Mikor megláttam én is elmosolyodtam, és beljebbinvitáltam az előszobába.
- Te, hogy hogy itt vagy?- kérdeztem, miközben Harry- re vártunk.
- Vigyázok Faith- re!- mosolygott továbbra is. tehát Harry el akar vinni valahová, Faith nélkül. Végszóra pedig levágtatott a lépcső a szerelmem, a pici lányunkkal a kezében.
- Harry, ha véletlen elbotlasz, a tulajdon két kezemmel foglak megfojtani!- néztem rá összeszűkített szemekkel.
- De harciasak vagyunk ma! Csak nem ballábbal keltünk?- vigyorgott, majd átfogta a derekam, és egy- két apró puszit szórt szét a nyakamon. Nekem sem kellett több, azon nyomban hason vágtam.
- Na, gyerekek! Ideje indulnotok, míg a végén megölitek egymást!- mosolygott ránk Harry édesanyja.
Fél óra múlva...
- Harry megmondanád, hogy hová megyünk?- kérdeztem már vagy sokadszorra, de a férjem nem akarta megmondani a választ, ehelyett csak vigyorgott. Látszólag élvezte.
- Hát jó! Akkor játszunk!- gondoltam magamban. Úgy gondoltam, most bevetem magam. Megfogtam a bővebb fazonú pólóm alját, majd kötöttem rá egy csomót, így szabaddá tettem a hasam, majd feljebb húztam a combomon a fekete szoknyát. Ennyivel el tudtam érni a kívánt hatást.
- Mit tervezel, szívecske?- hallottam meg Harry mély hangját. Rápillantottam. Erősen kellett neki koncentrálnia az útra, hiszen ezzel az egyszerű csellel sikerült elvonnom a figyelmét. 1-0, és a játszma még nem ért véget!
- Na, elmondod?- kérdeztem csábos hangon, egy kicsit közelebb húzódva Harry felé. Már a nyakánál jártam, és az említett testrészt kezdtem el lágy puszikkal behinteni. Nyelt egy nagyot, de azért megpróbált az útra koncentrálni. Láttam rajta a megadás kisebb- nagyobb jeleit.
- Kicsim! A meglepetéseket nem szokták elmondani! Most pedig ezt leengedjünk, mert a végén még karambolozni fogunk!- nyúlt oda a pókom aljához, majd egy egyszerű mozdulattal leoldotta a csomót. Puffogva huppantam vissza a helyemre.
- Borzasztó egy nőszemély vagy!- állapította meg Harry, mire felkuncogtam. – Egyszer ez a hang lesz a vesztem!
Erre még egyszer felkuncogtam, ez pedig a férjemből egy morgást váltott ki. Erre azonban muszáj volt elmosolyodnom. Hátradőltem, majd belefúrtam a fejem a háttámlába. A szemhéjaim elnehezültek, mintha két homokzsák rakódott volna rájuk. Nem aludhattam el, de nem bírtam tovább, lehunytam a szemem.
KAMU SEDANG MEMBACA
Story Of My Life
Fiksi PenggemarLily és Louis boldog életet élnek. Egy gyönyörű egy éves kislánnyal ajándékozta meg őket a sors. Az ő kapcsolatuk tele van hullámvölgyekkel, de közben újabb szerelmi szálak fűződhetnek a környezetükben.