"Alo!Alo!Polis!Yardım Edin!" hangi sıra polisi aradım kendimde bilmiyodum.
"Buyurun hanımefendi?! Bir şeymi oldu?"telaşlı çıkan kadının sesiyle hemen yarım kalan sözlerime davam ettim.
"Eevet! Evet! Kız kardeşim, kız kardeşimi kaçırdılar! Yardım edin!" telaşlı kekeleyerek konuşuyodum. Çabuk yardım gelmeliydi.
" Tamam hanımefendi ne zaman oldu nerdesiniz diyin biz gelelim!" kadının sesinden sonra çabuk her şeyi anlatdım. Ve olduğum yeri dedim.
Bir saat önce
Her zamanki gibi hazırlanmış komşumuzda verilmiş partiye gidiyodum. Kız kardeşim gelmek istememişti. Bende ısrar etmedim.
"Anne ben çıkıyorum!" anneme seslenip koşarak dışarı çıktım.
"Sofi çok gece kalma.Babanı idare etmek zor biliyosun" annem kafasını kapıdan çıkarmış fısıldayarak konuştu. Neden fısıldadığını bilmiyorum bende onun gibi eğilerek
"Emredersiniz komutanım!" diyip yanaklarını mıncıkladım ve koşarak Defienin yanına koştum. Çok beklemiş olmı ki bıkkın şekilde offladı ve koluma girip çekiştirmeye başladı. Defie benim en yakın arkadaşım ve bizimle aralarında bir ev var.
"Tam 1 saat 23 dakika 30saniyedir seni bekliyorum Sofia!" sinirli şekilde beni çekiştirerek konuştu. Sahi o kadar oldumu beni bekliyeli. Zaman ne kadarda çabuk geçiyor.
"Tamam Def burdayım gidiyoruz!"gülümseyerek yüzüne sulu bir öpücük kondurdum. Ne zaman onu böyle öpsem gülüyor şimdiki gibi.
......
Defi nerde bilemiyorum ama geldiyimiz yarım saat olmamış ben kendimi dansa kaptırmıştım. Loş ışıkların altında kendimce dans ediyodumki gözümde bir şey canlandı.
Silik görüntüler arasında kız kardeşim Glu vardı. Ve kaçırılmıştı. Ağlıyodu.
Şok içinde koşarak dışarı çıktım o da neydi öyle. Derin nefesler alarak kardeşimi aradım ama açmadı telefonunu. O sırada bilinmeyen numaradan telefonuma arama geldi. Titreyen ellerimle ve içimden Tanrıya dualar ederek aramanı cevapladım."Alo! Aloo! Kimsiniz?!" fakat karşı tarafdan ses gelmiyodu. Tam telefonu kapatıyodumki birinin derinlerden sesini duydum.
"Kız kardeşin elimizde!" ve gerisi yok kapandı telefon. Buda neydi böyle. Niyeti ne bu insanın kardeşimi kaçırmakta? Gizli numara diye arıyamıyordum da. Ne yapıcam şimdi. Kendi başıma koşarak aramayı karar aldım, annemlere diyemezdim. Nereye gittiğimi bilmiyodum fakat galiba ilk eve bakmalıyım. Belkide eşek şakası yapıyordu Kardeşim.Ondan böylesi bir şey bekliyorum. Koşarak eve girdim ve kardeşimi sesledim yoktu evde. Tanrım yardım et.
Evden koşarak çıktım ve o sırada telefonuma yine arama geldi bilinmedik numaradan.
"Kardeşini bulmak istiyorsan çok ta uzaklara bakma." aynı sesli kişi konuştu. Bu ne biçim iş Tanrım. Sanki benimle oynuyor annemlere söylemeliyim bunu kendi başıma çıkamazdım bu işten . Eve gittim ve annemleri sesledim onlarda yoktu.Evin her kısmına baktım hiç kimseden iz yoktu. Kafamı kaçırıyordum sanki. Nerde bunlar!Tanrım korkuyorum. Hemen birilerini, polisi aramalıyım.
Şimdiki zaman
Polisler çoktan evimizin etrafını sarmıştı. Bense onlara açıklama veriyodum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CLOUD
FantasyBir şeyin gerçek olup olmadığını nasıl anlarsın? Ya yaşadıklarım gerçekse kim inanır bana? Peki ya Derek, o yanımda olucakmı bunca şeyler olmuşken... 21 yaşına gel ve bir anda hayatın alt üst olsun. Çocukluğunda sevdiğin adam ve ailen tarazideyse eğ...