.Taşınıyoruz.

3 1 0
                                    

Güneşin gözlerimi acıtmasıyla uyandım."Ayça hazırlan kızım gidiyoruz."dedi annem. Bugün yeni evimize taşınıyorduk. Ev biraz korkunç olsa bile ben maceraperest bi insan olduğum için evi seveceğime inandım.Ama evin yakınlarında tek bir ev bile yoktu.Sadece çayır ve 1 km uzaktaki mezarlık.Arabaya bindik ve yola çıktık çok heyecanlıdım.Bu arada benim Buddy adında köpeğim vardı onu da almıştık uzun bi süre sonra babama"daha varmadık mı baba."dedim. Babamda "geldik kızım."dedi. Gözlerimi bi açtık biraz şok olduk çok korkmuştum ama sorun değildi.eve girmek istedim ve annemden anahtarı aldım fakat kapı açılmadı.Annem ve babam bi şey arıyorlardı.Amann tanrımm Buddy yoktu çok ağlamıştım ve çok aramıştık ama nafile . Eve ağlayarak girdik eşyalar yerleşikti.Yatağıma yattım ve en yakın arkadaşım sena geldi aklıma onunla çok iyi anlaşıyorduk fakat taşındıktan sonra hiç görüşemeyecektik.Yatağımda uyuyakalmıştım. Sabah olduğunda aşağı indim ama kimse kalkmamıştı banyo yapmak istedim . Suyu açtığımda kan geldi ne oluyo lan dedim sonra kapatıp tekrar açtım. Normal su geldi gele şükür biraz ürktüm ama sorun değildi. Banyodan çıktım ve odama gidip yatağıma oturdum saçımı taramaya başladım.Bornozumun üstüne kan damlıyordu tavana baktım kan çok korktum ve bağırdım. Annem geldi . "Babam bu arada iş nedeniyle yatılı işi olduğu için hafta bir eve geliyordu"annem"kızım ne oldu ."dedi ve tavanı gösterdim annemin eli ayağı titremeye başladı kan çatı katından geliyordu.Annem çatı katına çıktı ve çığlık bastı hemen yanına çıktım bide ne göreyim Buddynin ölü cinsi yerde yatıyordu.

Annem poşet almak için aşağı indiğinde Buddy canlandı ve kanlar içinde benim üstüme yattı ve titremeye başladı herhalde çok korkuyordu benim onu korumadığımı sandı herhalde sonra Buddy koştu ve camdan atladı camdan baktım ama onu göremedim. Tanrım neler oluyor sonra annem geldi anneme Buddy nin canlanıp camdan atladığını söyledim kan izide yoktu annem "kızım iyi misin ne Buddy si o kaybolalı çok oldu ne kanı kan falan yok."anneme"ama anne sende gördün dedim." Annem bana şaşkın bir şekilde bakıyordu.akşam olmuştu sabah kalktığımda annem evde değildi. Annemi aradım annem "tatlım üzgünüm sana söylemedim işe gidiyorum bende yatılı kalacağım seni ziyarete gelirim merak etme"dedi ve telefonu yüzüme kapadı. Ben çok üzülmüştüm neyse biraz dışarı çıkıp gezinmeye başladım bi baktım bir çıban koyunları falan var yanına gittim ve "merhaba"dedim çoban bana "git burdan burası çok tehlikeli cinler beni esir tutuyor "dediği anda yok oldu bastonu yere düştü eve doğru koştum.

Ağlayarak yatağıma yattım ve uyudum.2 GÜN SONRA..
Annem ve babamı görmüştüm aşağı koşarak indim annem ve babam ormanda ateş yakmışlar beni bekliyorlardı. Doğru yaa bügün benim doğum günüm çook mutluydum. Annem be babam pastayı hazırlıyorlardı mumu üfledikte. Sonra pastayı kestiler felan sonra bende ordaki ağacımıza kurduğumuz hamağa uzandım. Uyuya kalmıştım. Kitap okumaya başladım korku kitaplarına bayılırım bi korku kitabında "birinin cin olduğunu anlayabilmeniz için ya ayakları terstir yada tırnakları uzundur " yazıyordu . Annem ve babam ateşin etrafında oturmuş konuşuyorladı annem bana "ayçacım mutfaktan çatal getirir misin?" Dedi bende tamam anne dedim sonra eve girdiğimde şok oldum annem ve babam karşımda bana "ayça sen nerdeydin ödümüzü kopardın bu saate kadar neredeydinn?" Ben şok içerisin deydim . O korku kitabındakilerin dediklerine baktım. Ve annemin tırnakları uzun babmın ise ayakları tersti .

.......O an düşüp bayılmışım.......

Nefes nefese uyandım bi baktım annem ve babam şaşkınlık içerisinde bana bakıyorladı.Annem bana "ayçacım iyi misin artık yeni evimize gitmemiz gerekiyor " dedi ben şok oldum...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 03, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

"Hayatım Niye Böyle"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin