Tanıtım&Tanışma

56 8 0
                                    

"Öncelikle birkaç şey söylemek istiyorum.Bu benim ilk hikayem değil fakat üzerinde ciddi anlamda kafa yorup,düşünüp,ölçüp,tartıp yazdığım ilk kitap.Profösyonel(umarım doğru yazmışımdır) bir yazar değilim sadece yazdıklarımın birinin duygularını yansıtmasını istiyorum. Ki milyonlarca okur bile düşünmüyorum sadece yazdıklarımı birilerinin gerçekten hissederek,anlayarak okumasını istiyorum çünkü yazacaklarım basit şeyler değil ve de çoğu etrafımdaki insanların yaşadıkları...Yani okurken veya yorum yaparken etrafınızdaki birilerinin bunları yaşadığını bilin ve ona göre düşüncelerinizi söyleyin. Her yazar gibi(ne kadar yazar olmasam da) okurlarımın düşüncesi benim için önemlidir. Fakat şunu söyleyeyim ki karşınızda gerçekten dengesiz bir yazar var. Ve bunu en başında söylüyorum; hiç kimsenin olumsuz düşüncesini önemsemeyeceğim ve ya sizin isteklerinize göre hikayemin sonunu veya olay akışını değiştirmeyeceğim. Söyleyeceğim çok şey var ve hiç olmazsa birkaçını sizlerin bilmesini istiyorum. Bu kitap üzerinde aylardır çalışıyorum belki burada okuduğunuz diğer kitaplardaki gibi süslü cümleler kuramam ama biraz üstünde düşünürseniz eh birazda hayal gücünüzü zorlarsanız cümlelerimin aslında derin anlamları olduğunu görürsünüz. Kiminiz hikayemi 'fazla ergence' bulacaktır, kiminiz tutunacağı bir dal yokken bu hikayeye tutunacak, kiminiz hikaye için güzel yorumlar yaparken kimileriniz çok acımasız olacaktır. Eleştiriye açığım fakat aranızda sadece küçük düşürmek,alay etmek amaçlı yorum yapanlar olursa(ki eminim olacaktır) benden pekte hoş bir karşılık almayacaktır.
Onun dışında...Immm...
Umarım yazdıklarım aranızdan birkaçına dokunur...Biraz uzun bir paragraf oldu fakat söyleyeceklerim bitmedi...Henüz...
Bu bölümü hikayenin genel hatlarını,karakterleri anlatmak için harcayacağım ama emin olun birkaç saat içinde ilk bölüm gelir...
Keyifli okumalar dileyemeyeceğim çünkü pek neşeli bir anlatım yapamayacağım.Ama derin okumaşar dilerim...
Derin okuyun,derin düşünün,derin hissedin.
Derin okumalar..."

^^
Karakter Analizi;*Buradaki karakterler gerçek yaşantımdaki birkaç kişinin ismi ve de yaşadıkları, aslında özel yaşantılarını buraya dökmek istemiyordum fakat belki yazdıklarımla onların yüklerini hafifletebilirim diye düşündüm o yüzden biraz anlayış bekliyorum sizden*

Gökalp Sondağ; 21 yaşında,annesi babasını aldatırken babasına ve oğluna yakalandı,babaso gururuna yediremedi oracıkta karısını,o şerefsizi ve kendisini vurdu.Gökalp tüm bunlara 6 yaşında şahit oldu.Daha sonrasında yetimhaneye verildi.Yetimhameden birkaç kez kaçtı ve pis işlere bulaştı.Bulaştığı işler yüzünden birini vurdu bu yüzden 16 yaşındayken ıslahevine gönderildi.17 yaşında tekrar ıslahevinden kaçtı ve şehir dışına çıktı.Bir miktar para bularak kendine ev tuttu.

Begüm Gündoğdu;18 yaşında,annesi bir barda çalışıyor.Babası ise Gündoğdu şirketinin tek varisi aile büyüklerinden kimse yaşamadığı için şirketleri babası 'Oğuz Gündoğdu'nun.Begüm 15 yaşında tecavüze uğradı,dans öğretmeni tarafından.

Şimdilik sadece bu iki karakterin analizini bilmeniz yeterli...

---KARAKTERLER---

Gökalp Sondağ

Begüm Gündoğdu

Merih Akar

Umar Sonsöz

Enis Yolsuz

Bediz Derin

Biraz huzun ağırlıklı bir hikaye olacak öncelikle bunu bilin.Sonrasında ise kitap öncelikle Gökalp'in anlatımından olacak.

Gökalp sorunlu bir çocuk.Hayatındaki birçok kişiyi kaybettiği için değişti.Bu kitaptada nasıl değiştiğini anlatacak.

Birkaç saat içerisinde ilk bölüm yayınlanacaktır.

Derin Okumalar (:



INCURABLEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin