Na hipp- hipp hurrá, ma van a szülinapom. Délután elmegyünk a pályára, ahol lehet ilyen kisebb bulikat csinálni. 9-en leszünk ott: Ani,Laci,Vanda,Dani,Viki,Roli,Patrik, Liza és Én. (Anit és Lacit tudjátok kik, a többiek az osztálytársaim, majd lesz egy külön bejegyzés róluk)
6-kor kezdődik a buli, de én egy fél órával hamarabb odamegyek kipakolni. Azt mondta Laci jön ő is előre, de mivel nekem innen a másik irányba kell mennem, nem fogok vele útközben találkozni.
Anyával mindjárt indulunk sulis cuccokat vásárolni, mert ha később megyünk az összeset el fogják kapkodni. Jah, és igen furcsa hogy anya itthon van, de ínhüvelygyulladása van. ÉÉs Apa holnap jöön hazaaa!! :)
***************
Vásárlás után
Hú nagyon cool cuccokat vettünk!
Kaptam egy halálfejes oldaltáskát, és egy csomó spirálfüzetet.
Úristen már ennyi az idő??!! Már lassan öltöznöm kell! Mit vegyek fel?? - futott végig a fejemben e a gondolat sor.
Végül egy fekete mintás pólót és egy piros szoknyát vettem fel. Megfésültem Chaki-t, ráraktam a pórázát és elindultunk. Úgy volt hogy anya csak addig lesz kint a bulin míg kihozza a kaját és a tortát.
Mikor odaértem nem volt senki, így bementem a gondnokhoz hogy kifizessem, és szóljak hogy megérkeztem. Utána kimentem elkezdtem pakolászni mikor odaért Ani.
- Sziaa -ugrott a nyakamba.
- Helóó - vigyorogtam rá én is, mikor a válla fölött megláttam Rolit és Vikit közeledni. Ők egy kis pár, nagyjából 4 hónapja. Kézen fogva sétáltak felénk.
-Sziasztok! - kiabáltak már messziről, mi meg visszaköszöntünk.
Már mindenki itt volt, csak Laci nem. Nem tudod mi lehet vele. Úgy volt, hogy korán jön. Mivel megvan a száma, felhívtam:
-Szia! Hát te? Nem jössz a buliba? -kérdeztem.
- Júj bocs, teljesen elfelejtettem. A haverokkal lógtam és nem rég értem haza. Bocsii.
- Öhm... oké de akkor most jössz? - kicsit mérges voltam miért elfelejtett engem.
- Persze, indulok. - és lerakta.
Mi már nagyon jól szórakoztunk, ettünk, ittunk, és már csak a torta hiányzott. Anya kb akkor ért ide, amikor Laci. Mindenki evett a tortából (beleérte anyát is, és csak ezután távozott) és kitaláltuk hogy felelsz vagy merszezzünk.
- Na én kérdezek! Patrik, felelsz vagy mersz?
- Felelek.
- Ki tetszik?
- Anett.- erre a válaszra sikongás töltötte de a sportpályát.
- Most én! Vanda, felelsz vagy mersz? - kérdezte Patrik
- Merek. - erre pedig "húú de bátor" megjegyzések jöttek...-
371 szó! Eddig ez lett a leghosszabb! Köszönöm a 33 olvasót! Remélem ez a rész is tetszett. Még ma lehet lesz egy rész, de nem biztos! További szép napot:*
YOU ARE READING
What colour is your life? (magyar)
Teen FictionSziasztok! A nevem Kovács Rebeka (Rebi). Magamról annyit hogy 17 éves vagyok, szőkés a hajam, barna a szemem. A 11.B-be járok, és 24 osztálytársam van. (11 lány és 13 fiú). Életem értelme a kutyám, Chaki, aki egy west terrier. Legjobb barátnőm Sz...