Zpívání a tanec je život

94 9 1
                                    

Ještě jsme si povídaly a potom jsme už odešly domů.Cestou mě Luke pevně držel za ruku jako kdyby se bál že mu uteču.Vyprávěj mi potichu jak se cítil po tom všem co se mezi námi stalo i v tom dobrém ,ale i v tom zlém.

Hodně jsem toho pochopila a usoudila jsem že tak složitého a zároveň logicky pochopitelného kluka v životě snad nikdo nepotkal.

Cítila jsem z něj smutek, ale potom i radost. Chtěla jsem to tedy zkusit a zeptat se ho.

"A jak se cítíš teď po tom všem?" chvíli byl zticha.

Myslela jsem že mě neslyšel když byl zamyšlený. A zrovna když jsem to chtěla zopakovat odpověděl.

"Cítím se šťastně, jako kdyby se kus mě co odešel vrátil. Protože jsi mi dala znovu šanci " zastavil se a vzhlédl mi do očí s úžasem.

"Bude trošku déle trvat než tě připustím zpět tak blízko jako kdysi , ale jsem ráda že jsem ti tu šanci dala" tvářil se stejně úchvatně.

"Já vím, a klidně budu čekat roky" nahnul se ke mě  a dal mi pusu na líčko.

Jen co jsme došli domů už bylo něco po desáté. Popřály jsme si dobrou noc a šli spát.

RÁNO

Vzbudily mě zbloudilé paprsky slunce které pronikly přes závěsy do mého pokoje.Protáhla jsem se až mi zalupaly klouby. Trochu jsem se v koupelně opláchla a šla si vzít nějaké oblečení.Dnes bylo horko tak jsem zvolila kraťásky s hawaiským vzorem a k tomu obyčejné modré tílko s malou kapsičkou na hrudi vpravo.

"Bože vždycky ty vlasy ráno" zakňučela jsem když jsem uviděla své vlasy v zrcadle.

Vždycky je mám celé rozčepýřené jako pták, ale za ty roky se naučíte si je upravit.

Když jsem se spokojila s rovnými vlasy sešla jsem dolů.Hráli tam písničky.Právě dohrála písnička od ATMO music - Ráno.

A začala hrát hned od Majka Spirita a Celeste Buckingham - I was wrong

Pomalu  jsem šla za hudbou a trošku u toho tančila. No ne trošku ,ale prostě jsem tančila.

"Kim jsi vážně dobrá" začal někdo tleskat.

Přede mnou stál Mikey a Ash.

"Díky, ale pořád to není dokonalé" mávla jsem rukou a u toho zpívala refrém co zpívá Celeste.

"Překrásně zpíváš Kimi" objal mě Luke a Cal který seděl u stolu ho propálil pohledem.

"No nemys..........." přerušilo mě zpívání od Zuzky a D'.

Zasmála jsem se a začala zpívat s nimi.Všichni nás pozorovaly jako televizi. A to hlavně u poslední písničky.

Stay with him II. (R5 - 5SOS)Kde žijí příběhy. Začni objevovat