2/55. Megbékélés a gondolattal. ♪ [2. Évad utolsó rész.] ♪

788 67 11
                                    

Nagyon nem tetszett Joe ötlete és ahogy elnéztem, ezzel nem voltam egyedül. Miután 16:00-óra felé elmentek tőlünk az asszisztensével, Luke elég masszívan a tudtunkra adta, hogy kiakadt.

-Most miért baj az, ha a bandában jelen van egy párkapcsolat? Ezt nem tudom ép ésszel felfogni. Meg aztán mi jogon szól bele? Én nem a karom azt kamuzni, hogy szingli vagyok, mert hogy a feltörekvő zenészek körében, ez a trendi.- Kiabálta és idegesen fel alá mászkált a nappaliban. Most látom csak igazán, hogy mennyire szeret. Nekem sem tetszik Joe ötlete, de még sem keltem ki magamból ennyire.

-Nyugi Luke! Nem lesz itt semmi gond.- Mondta Cal és felállt a kanapéról. -Annyi az egész, hogy amikor interjút adunk vagy éppen koncertezünk, akkor ti megjátsszátok hogy barátok vagytok.- Luke felé caplatott és megfogta a vállait.

-Tudod Cal, ez csak a kezdet. Még csak eztán jön az, hogy melléd raknak egy hírességet és azt kérik tőletek, hogy tartsátok fent azt a látszatot, hogy együtt vagytok.-

-Ez hülyeség!- Vágta rá Calum.

-Emma! Neked nincs hozzáfűzni valód?- Nézett rám nagy szemekkel Luke. Le vagyok döbbenve! Egyszerűen nem kényszerithet erre a média.

-Azt belátom hogy valóban durva dolog ez, de viszont ez kell ahhoz, hogy jobban elfogadjanak minket. Illetve csak az, hogy megjátsszuk hogy barátok vagyunk. Olyant viszont nem csinálhatnak, hogy melléd tesznek egy hírességet abból az okból, hogy azt a látszatot keltsék, hogy te vele vagy. Meg aztán, szerintem egy idő után elmondhatjuk, hogy együtt vagyunk. Ez a barátság mutatása csak arra szolgál, hogy a fiatalok bálványozzanak minden feltörekvő hírességet, azaz minket.- Próbáltam artikulálva beszélni és lehetőleg a legnyugodtabban, mert annak nincs értelme ha én is háborgók, mint a tenger. Felálltam és odasétáltam hozzájuk.

-Szóval, akkor ezzel azt akarod mondani, hogy te benne vagy ebben a dologban még így is?- Kérdezte Luke.

-Nem tudom, hogy mire célzol ezzel.- Felvontam a szemöldökeimet.

-Úgy értettem, hogy te még ezek ellenére is folytatnád a kapcsolatunkat?- Érdeklődve nézett rám.

-Persze!- Vágtam rá lelkesen. -Mert, te nem?-

-De! Csak attól tartottam, hogy majd azt mondod hogy maradjuk barátok.-

-Barátok?- Nagyra nyíltak a szemeim és akaratom ellenére felnevettem. Hogy maradhatnánk barátok, amikor már kétszer is szeretkeztünk? Ez olyan morbid megfogalmazás volt a részéről. -Erről tudod mi jutott az eszembe?- Kérdeztem nevetve és közben pedig letöröltem a könnycseppet a szememből.

-Mi jutott az eszedbe?-

-Pár hónappal ez előtt, olvastam egy blogot a WattPadon. Ez egy olyan oldal, ahova amatőr és profi írók osztják meg a történeteiket. A lényeg az, hogy olvastam egy sztorit, aminek az volt a címe, hogy "Barátok Extrákkal.„ Nagyon jó kis történet. Ebből azt akartam kihozni, hogy a mi helyzetünk amibe sajnos belekényszerültünk, eléggé hasonlít arra a történetre.- Néztem a meglepett fiúkra.

-Milyen blog az? Valami erotikus regény?- Kérdezte Cal.

-Nevezhetjük annak is, de most nem is ez a lényeg, hanem az, hogy most barátságot kell színlelnünk és a négy fal közt pedig jöhetnek az extrák.- A végét elnevettem.

-Meg mutatod nekem azt a sztorit?- Érdeklődően nézett rám Calum.

-Szerintem nem lesz időd olvasni.- Ismét felnevettem. -De majd megmutatom.-

-Te írtál arra a WattPadra valamit?- Kérdezte a kanapén ülő Mich.

-Én?- Kérdeztem homlok ráncolva. -Ahhoz én nem értek. Nekem marad a zenélés.- Mosolyogtam rá.

-Igen eltértünk a tárgytól.- Szólalt fel Luke én pedig rá néztem.

-Már megbeszéltük ezt a barátság témát. Megjátsszuk egy ideig és miután befogadott minket a média és ha már elegendő rajongónk lesz, fel vállaljuk egymást.- Mosolyogtam.
Sóhajtott egyet Luke. -Rendben.- Nyögte ki nehezen és az egyik kezével a derekamnál fogva magához húzott, majd pedig a másik kezét is a derekamra tette és összekulcsolta az ujjait.

***

A továbbiakban.

Rengeteg mindent kellett csináltunk abban a két hétben. Minden személyes holminkat összepakoltuk és Luke beszélt az apjával. Benyögte neki, hogy mi a helyzet és hát válthatóan nem tetszett Mr. Hemmings-nek az ötlet, hogy itt hagyjuk a házat, de viszont borzasztóan büszke volt a fiára.
A maradék időt együtt töltöttük Luke-val és elkezdett megtanítani, basszusgitáron játszani. Természetesen, én szokásomhoz híven hihetetlenül béna voltam. Az elején elvágták a húrok az ujjaimat és eléggé fájtak és fájnak is még a mai napig. Azonban valami hihetetlenül jó érzés, hangokra bírni a gitárt. Csodálatra méltó, hogy mennyi szenvedély lakozik a húrokban és hogy mennyire képesek azt átadni. Olyan, mint ha egy vászonra festené a bennünk rejlő érzelmeket. Varázslatos és megmagyarázhatatlanul nagy függőséget okoz, erre rájöttem. Amióta együtt gitározunk Luke-val, azóta sokkal szorosabb lett a kapcsolatunk és én úgy érzem, hogy nem fognak minket szétszakítani, a média trükkjei.
Most éppen itt ülök a kastélyom matracán és a mennyezetét fürkészem. Eljöttünk Californiába és csak is azért, hogy egy kis időt tölthessek az öreg barátommal és hogy meglátogassuk a Hood családot.

Olyan hihetetlen ez az egész, vissza gondolván az eddigi életemre, lesápadok a rohamos változások miatt.
Nem is olyan régen, még csak saját magamnak és a magányomnak és persze a kastélyomnak éltem. A megkövül életem útját, ketté vágta egy hatalmas vihar. Elém sodorta Calum Hood-ot és később a családját. Nagyon nehezen kezdtem bízni bennük, végül pedig teljesen a szívemhez nőttek. Mint mindig, az ember folyton búcsúzik és őket is el kellett engednem. Hatalmas változás köszöntött be az életembe, amikor New York-ba költöztem Calum-al a haverjaihoz. Ismét rengeteg kalanddal és nehézségekkel kellett szembe néznem, de hát a konfliktusokat, nem mindig tudja kikerülni az ember. Azonban most ismét változás köszöntött be, ezúttal nem csak az én életembe. Csatlakoztam az 5sos bandához és hatalmas sikerre vittük a koncerten. Most újra itt állok az élet küszöbén, de most már nem egyedül. Cal, Luke, Mich és Ash oldalán állva készülünk megnyitni, egy újabb fejezetet az életünkben, ami most az 5-ünk közös kalandjairól fog szólni.

♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪


Sziasztok Manókáim! 😄
Remélem, hogy tetszett nektek a 2. Évad utolsó része is.😃
Nagyon szépen köszönöm a rengeteg Vote-okat és a kommenteket is.😍
Emma elért idáig, a ti biztatásotok miatt. 😊
Ha szeretnétek 3. Évadot, akkor azt írjátok meg nekem és akkor folytatom a történetet. Mégegyszer köszönöm hogy velem, illetve a történettel tartottatok. Puszi. 💋💋 Sziasztok! 👋

꧁Emma A Rocker Lány꧂♪[5SOS] 3/3 Évad♪[BEFEJEZETT]Where stories live. Discover now