***Pohled Mišky***
V kapse mi zabrněl mobil, který oznamoval nově příchozí SMS. Absolutně jsem netušila, kdo by mi mohl v tuhle chvíli psát. Vždyť moměntálně jsem žila v bezstarostné chvíli a nenapadlo mě, že existuje něco jako 'můj otec'.
Vytáhla jsem telefon z kapsy a nestihla ho ani odemknout, protože díky časti SMS na zamikací obrazovce mi ztuhla všechna krev v žilách.
Přečetla jsem si celý obsah zprávy a telefon radši zandala. Rozhodla jsem se dělat, že nic.,,Je ti něco?" Zeptal se mě Honza. Už jsem totiž asi 30 minut nepromluvila. ,,Nene, jen je mi trochu špatně." Usmála jsem se.
,,Dal bys mi prosím klíče?" potřebovala jsem jít domů. ,,Tady." smutně se na mě usmál Honza a vtiskl mi pusu na tvář. Vděčně jsem se na něj podívala, rozloučila se a vydala se domů.
Odemkla jsem dveře a čekala, že uslyším Honzovu rodinu. Jediný kdo mě však přivítal, byl mě už známý kocour Denny. ,,Ahoj." Řekla jsem, když se mi začal otírat o nohu. Cestou do pokoje jsem zjistila, že jsem opravdu v domě sama. Sebrala jsem tedy sluchátka a šla si sednout na zahradu. Knížku kterou jsem si vzala s sebou, jsem položila na zíďku vedle houpačky na které jsem seděla. ,,Zase si tady?" Zasmála jsem se Dennumu, který obsadil moje chodidla. Cítila jsem jak si odfoukl a usnul. Můj plán byl jen se snažit odreágovat a nemyslet na to.
,,Ahoj." Zaslechla jsem a Honza už seděl vedle mě. ,,Ahoj." Opřela jsem se o jeho rameno. ,,Hele zlato. Co ti je?" Váhala jsem říct mu to nebo ne?
Nakonec jsem však telefon vytáhla a následně mu ukázala text zprávy:"Moc dobře víš, jaké mám v záloze lidi. Mě se neschováš."
Honza nic neřekl. Jen mě vtáhl do jeho objetí. On prostě ví, co má dělat.
,,Co teď bude?" Zeptal jsem se smutně.
,,Pořád bude všechno stejné. Počkáme než ti bude osmnáct a potom to budeme řešit přes policii.",,Hele co myslel tvůj táta tím, že má 'lidi'?"
,,Všiml sis k jakému paláci jsme přijeli? Na tolik peněž kolik ten chlap má si jde přijít buď legální cestou- Podnikat, vyhrát ve sportce, najít si dobrou práci.- nebo jako můj otec- drogy, zbraně, holky." Popsala jsem mu to jak můj "otec" vydělává.
,,A moje sestra? Kromě coverů na YT kde je víc úprav hlasu než v mimoních, je taky kurva."
Honza na mě zůstal koukat s otevřenou pusou.
,,Wow" vydechl.Zdravím s dalším dílem po miliarda letech a ještě s mega krátkým. Jsem příšerná.😄😄
Snad se vám i tak líbil 😊
ČTEŠ
Osvobození [MenT]
ФанфикAhoj, jmenuji se Michaela. Říkejte mi třeba Miška. Je mi čerstvě 17 let. Žiji v malém městečku u Pardubic. Nežiji už s nikým kdo by patřil do mé rodiny. Jenom s nevlastním otcem a sestrou. Moje matka zemřela. Na rakovinu. Moje nevlastní sestra natáč...