Get ready...

35 6 0
                                    

Οκ, λοιπόν ευχαριστώ pylolia που με προκάλεσες! Αμ... οκ ας ξεκινήσω

1) Αν είχες την επιλογή, τι όνομα θα διάλεγες

Υποθέτω Νεφέλη ή Ναυσικά ή Ελένη. Είμαι αναποφάσιστη το ξέρω

2) Τι ζώδιο είσαι

Παρθένος! ( όταν ήμουν μικρή ήμουν πολύ περήφανη για το ζώδιο μου, εξού και το θαυμαστικό. Ε, ε προσέξατε λεξιλόγιο? ΕΞΟΥ)

3) Τι θες να γίνεις όταν μεγαλώσεις

Διάσημη ηθοποιός, και θέλω να σπουδάσω αγγλική φιλολογία.

4) Αγαπημένη σειρά

Teen Wolf, American Horror Story, The Vampire Diaries, Game of thrones και από ελληνικές ταμάμ και εθνική ελλάδος.

5) Αγαπημένη ταινία

Wtf πανδύσκολο! Θα μπορούσα να ξεχωρίσω την 6η αίσθηση αλλά δεν είναι μόνο αυτή φυσικά.

6) Αγαπημένο βιβλίο

Ε, αυτό κι αν είναι δύσκολο. Από που να αρχίσω;

Looking for Alaska, Paper towns, The fault in our stars, an abandance of Katherines, the Narnia kronicles, Beautiful creatures, Bookthief, divergent και τα 3, After, The fighter, Harry Potter series και πολλά ακόμη!

Αγαπημένο φαγητό ή γλυκό

7) Αγαπημένο φαγητό οτιδήποτε έχει να κάνει με μακαρόνια και γλυκό οτιδήποτε με σοκολάτα (που να τρώγεται, ας πούμε δεν θα έτρωγα πέτρες με σοκολάτα)

8)Πισίνα ή Θάλασσα

Θάλασσα! Είναι και πιο όμορφα και πιο πολύς ο χώρος και πιο φύση και μπορείς να κάνεις περισσότερα πράγματα!

9) Θα προτιμούσες να ήσουν Βρικόλακας Λυκάνθρωπος ή Μάγισσα?

Βρικόλακας γιατί ζεις για πάντα και έχεις και τη supernatural δύναμη. Θα έπινα αίμα από ζώα όπως ο Stefan και ο Edward because all lifes worth!

10) Αγαπημένη γεύση παγωτού

Στρατσιατέλα ή Μερέντα. Η μισή μισή και από τα δύο

11) Έχεις μεθύσει ποτέ

Όχι, αλλά θέλω γενικώς, για να δω πως είναι! Λένε ότι είναι ωραίο συναίσθημα και οκ μια ή δυο φορές δν πειράζει.

12) Τι σου αρέσει να κάνεις στον ελεύθερο χρόνο σου

Να ακούω μουσική, να βγαίνω με φίλους, να διαβάζω βιβλία, να βλέπω ταινίες και σειρές, να γράφω, να παίζω αρμόνιο και να πηγαίνω στα μαθήματα θεάτρου που πάω κάθε σάββατο. Και να ζωγραφίζω. Και να τρώω

13) Τι τραγούδι σου έχει κολλήσει τελευταία

Γενικώς πολλά, αλλά τελευταία τελευταία το Teenagers των my chemical romance.

14) Έχεις κάποιο είδωλο

Ναι, λοιπόν πολλά. Jerard Way, όλοι από One direction, Cara Delevigne, John Green, Hozier, Holan Rodden, Evan Petters, Margaret Stohl, Kamy Garcia, Markus Suzac και πολούς άλλους, αλλά να ξεκαθαρίσω κάτι. Δεν είναι είδωλα μου όλοι όσοι μου αρέσουν σαν καλλιτέχνες.

15) Μια γκάφα που έχεις κάνει με τους φίλους σου.

Καθόμασταν στο γκαράζ ενός από την παρέα και μπήκε ένας κύριος να πάρει το αμάξι του, και για κάποιο λόγο κρυφτήκαμε όλοι πίσω από ένα αμάξι σαν πεντάχρονα. Ο άνθρωπος παραλίγο να πάθει καρδιακή προσβολή και μετά θα είχα τύψεις για όλη την υπόλοιπη ζωή μου.

16) Θα προτιμούσες να είχες ˊέναν μονόκερο ή ένα παπαγάλο που μιλάει

Έναν μονόκερο, γιατί από μικρή ήθελα έναν μονˊόκερο και ο παπαγάλος που μιλάει θα ήταν λίγο creepy. Γνώμη μου.

17) Ντόνατ ή κρουασάν

Εεεεεεεε......ααμμμμμ....κρουασάν μάλλον. Συγγνώμη φίλοι μου ντόνατς!

18) Που θα ήθελες να μένεις;

Μου αρέσει εδώ που είμαι αλλά ένα παραθαλάσσιο σπίτι ή ένα σπίτι στο κέντρο της Νέας Υόρκης ή απέναντι από τον πύργο του Άιφελ δεν θα με χαλούσε. Ξέρω έχω φτηνά γούστα

19) Πιο τρομαχτική ταινία τρόμου που έχεις δει.

Ναι δεν ξέρω. Ίσως το Conjuring. Για την ακρίβεια, πρόπερσι που το είδα τρόμαξα. Φέτος δεν θα τρόμαζα πιστεύω.

20) Μια λέξη που θα περιέγραφες τον εαυτό σου

Πρέπει να ναι μία λέξη; Γιατί θα με περιέγραφα ως αυτή που σιπάρει τα ˊπάντα μεταξύ τους. Σε σημείο που νιώθω τύψεις δηλαδή.

Τεσπα. Μάλλον πρέπει να προκαλέσω κι εγώ κάποιον ε; Οκ

Myrto-Styles

OnTheRoadAgain62

terezalove10

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 04, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

20 Questions ή όπως αλλιώς λέγεται αυτόWhere stories live. Discover now