Domov

14 0 0
                                    

Jmenuji se Atena,říkají mi Aty,Atko,Ate....Je mi 13 let.Bydlíme na okraji Londýna v zapomenuté části města. Mám ještě jednu sestru Saru která je strarší a mám ji ráda ale někdy se hádáme.Dojíždím do školy hodně daleko,ve škole to je docela fajn ale někdy mě otravují jsem docela hodně upovídaná proto už to někdy někomu leze na nervy.

1.den prázdnin
Konečně jsou prázdniny a já nevím co budu celé prázdniny dělat protože pojedeme na dovolenou jenom 2 krát ale nemohu si stěžovat protože jsou to luxusní hotely a jedeme tam celkem na dlouho.Se sestrou se nedá moc nic hrát nebo se s ní bavit je furt zavřená v pokoji a furt si něco šeptá a skoro pořát chodí ven ale je v jejím tajným úkrytu,sice nevím kde je ale slyšela jsem jak si jednou mluvila pro sebe:jo tak teď půjdu do skrýše snad mě nikdo nebude hledat.Mám strašně ráda dobrodružství takže se tam vypadám se svou koloběžkou.Jedu přes kousek lesa na louku kde jsou opuštěný chatky.Říkám si proč tam nejít když chci zažít dobrodružství. Né prohledala jsem všechny chatky a ona někde nevím kde hledat protože naše lesy a louky jsou veliké.Řekla jsem si že půjdu postupně hledat a nebo jiný a lepší nápad jak zítra půjde do skrýše budu ji nenápadně sledovat.

Je neděle 14:00 hodin Sara odchází(asi do skrýše) jde už docela dlouho. Nenápadně se blížím za Sarou.Kouknu se na hodinky a je už 17:00. Tak jdu a jdu a najednou vidím skálu strašně velikou.Uvnitř je velká díra kde se můžete spustit jen lanem. Ta skála je docela hodně zvláštní a mám tu divný pocit. Sara mám takové úkryty ráda přímo je miluje. Najednou si vzpomenu že si máme chystat na dovolenou rozběhnu se ale sestra mě uvidí a běží za mnou. Nedívám se pod nohy,ááá a spadnu do té díry. Sara má lano takže mě naštěstí vytáhne. Mám všechno odřené a roztrhané oblečení

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jun 04, 2016 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

DomovKde žijí příběhy. Začni objevovat