25. dio

2.2K 100 11
                                    

Stefan p.o.v.

Laz. Jebena laz. Laz je da je ne volim. Jebeno je volim. Vise ovako ne mogu...

Morao sam je slagati. Radi mene. Znam da sam mozda sebican ali ne zelim u zatvor. Jedna osoba iz moje proslosti me ucjenjuje. Naime, prije godinu dana sam uradio nesto jako lose. Silovao sam jednu curu. Bio sam pijan. Nakon toga sam se sedmicama opijao jer mi je bilo zao te cure.

I sada, ta osoba prijeti da ako ne ostavim Viktoriju i ako ne budem sa tom osobom, da ce me prijaviti policiji gdje mi ne gine 2 godine.

Nekako cu izdrzati. Znam da je ona sada slomljena. Znam da sada sigurno place i sto puta ponavlja da me mrzi.

Viktorija p.o.v.

Ne mogu vise bez njega. Sedam  dana je i previse. Boli me. Boli me gledati kako njegove usnice ljubi neka druga a ne ja. Da mu ona mrsi onu njegovu bujnu crnu kosu..

Suze se spustaju kao vodopadi. Viktor treba stici svakog trenutka. Ne zelim da me vidi ovakvu. Otisla sam pod tus i tu ostala pola sata, da se smirim. Omotala sam peskir oko sebe i otisla u sobu da se obucem. Obukla sam

,,Viktoria!" To je Viktor

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


,,Viktoria!" To je Viktor. Potrcala sam u dnevni do njega. Jako sam ga zagrlila i pocela plakati.

,,Smiri se. Objasni mi sta je bilo."

,,Gotovo je sa mnom i Stefanom. Ostavio me je. Rekao je da me ne voli vise i da ima drugu."

,,Nemoj plakati. Sve ce biti u redu. On je kreten cim je ostavio curu poput tebe." Poljubio me je u celo a ja sam se malo smirila.

,,Volim ga Viktore. Jebeno ga volim. Ima jos nesto."

,,Sta?"

,,Kreten mi je napravio djete. Trudna sam."

,,Postat cu ujak." Malo srecnije je rekao.

,,Neces postati ujak jer cu abortirati."

,,Ne mozes ubiti vlastito dijete. Znas da kada abortiras da je mala sansa da ponovo zatrudnis. Ne mozes sebi to uraditi. Znam da volis djecu. Uostalom, Tina i ja cemo ti pomoci. Imas mamu i tatu. Svi cemo biti uz tebe."

,,Ali idem u skolu." Stvarno volim djecu i znam da nemam srca da ga ubijem. Imacu svog malog Stefana.

,,Imas jos cetiri mjeseca. Idi dva a onda cemo pitati direktora da polazes maturski na kraju."

,,Ne zelim da Stefan sazna."

,,Ne brini, nece. Jesi isla doktoru" odmahnula sam glavom. Bilo mi je sumnjivo pa sam uradila test.

,,Hoces da idemo? Mogu ja sa tobom."

,,Naravno. Ajd za pola sata. Moram da nesto jedem."

Kod doktora

,,Pa Viktoria u cemu je problem."

,,Nema problema samo mislim da sam trudna."

,,U redu. Skini majicu i lezi na onaj krevet." Uradila sam kako je rekao. Na moj stomak je stavio nekakav hladan gel te nakakvom spravicom krenuo kliziti po mom stomaku.

Love the bad guy✔Where stories live. Discover now