Bab 1

61 3 5
                                    


Dorm1:Jin,Rap Monster dan Suga.
Dorm2:V,Kookie,Jimin dan J-Hope.

Suga terdengar bunyi ketukan pintu🚪,lalu bangun daripada tempat tidurnya untuk menuju ke pintu.Suga tanpa teragak-agak untuk membuka pintu itu dan dia sendiri terkejut kerana stuff itu menggunakan baju hitam- putih (swag😎)

Suga:"ya"!?, terkejut saya stuff rupanya.

Stuff:Mian-mian,pengarah told me (haha,bahasa inggeris lah pulak) untuk bagi tahu awak dan ahli-ahli yang lain supaya lekas  mandi🚿,sarapan,make-up dan banyak lagi.

Suga:okay...

Stuff: okay lah,ppali-ppali k.

Suga pun terus berlari menuju ke katil Jin dan Rap Monster untuk mengejutkan mereka.Selepas mengejutkan Jin dan Rap Monster,Suga pergi ke dorm2 untuk membangunkan V,Kookie,Jimin dan J-Hope.Suga mengetuk pintu dengan perlahan-lahan tapi tiada seorang pun daripada mereka bangun untuk membuka pintu.Walaupun mereka masih tidak menyedarkan diri,Suga mencuba untuk membuka pintu.Pada mulanya,Suga memikirkan pintu itu berkunci padahal pintu itu tidak berkunci pun.Suga membuka pintu itu lalu mengejutkan seorang demi seorang daripada mereka.Pertama Suga pergi ke katil J-Hope,selepas J-Hope bangun dari tidur Suga mengarahkan J-Hope untuk mengejutkan ahli yang lain dan juga supaya cepat.

J-Hope:Nae araseo...😊

Setelah beberapa minit yang berlalu...😃Mereka ke bilik pengarah untuk menanyakan..

Suga dan ahli yang lain:Kenapa pengarah memberitahu kami untuk bangun??🐒

Pengarah:Owh,pasal tu saya fikir apa-apa lah tadi..ah nie,nanti kita akan berangkat ke Malaysia tapi ia akan mengambil masa yang lama.So,kita akan berangkat early🌄to airport✈.ok😃

Suga:okay lah.

Jimin:Apa tunggu-tunggu lagi,jomlah!😆

Rap Monster:Jom!?🔊

Dalam perjalanan ke airport✈,pengarah juga memberitahu mereka...

Pengarah:Kita pergi sana bukan untuk bersuka-ria,kita ke sana untuk buat persembahan khas di Kuala Lumpur(KLCC).

V:Ya,baiklah.

Bersambung...😘😘

Lelaki ComelTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang