Zkončili jsme u hádky..
,,TO BY SNAD STAČILO STEVE!'' vykřikl kluk s modrýma očima.
,,Hele klídek brácho!'' řekl Stev.
,,Neříkej mi brácho a klidni se.''
,,Co to šibe?''
,,Nic, jen by jsi se do ní mohl přestat navážet!''
Melisa byla zaražená a jen zírala..
,,Dejve, o co ti de?''
,,O nic, jen to přeháníš!''
,,No ne, ona se ti snad líbí?!''
,,Ne, ale ty mě sereš. Je tu druhý den a ty jí hned musíš prudit těma svýma kecama?!''
Tak Dejv..pomyslela si Melisa
,,Kámo, líbí se ti.''
,,Ne nelíbí. Ale nech jí napokoji.''
,,Nebo co?''
To už Melisa byla při sobě a řekla:
,,Dost! Prosim nechte toho.''
,,Ale proč, je to zábava.'' řekl Stev.
,,Ne není. Nehádejte se a kvůli mě už vůbec ne!''
,,A tobě nevadí, že se do tebe naváží?'' promluvil Dejv.
,,Když to má za potřebí, řešit můj svetr..''
,,Hele vy dva, podejte si ruce. Oba jste stejný AMATÉŘI.''
,,A co ty, když se ti ten můj svetr tak nelíbí, proč ho řešíš? Asi tomu chybí logika!'' řekla Melisa.
Všichni ,,Ouuu''... Melisa byla první, kdo se Stevovi postavil a něco mu řekl. Stev se naštval a bezeslova odešel.Melisa zůstala u sebe v lavici a Dejv si sedl zpátky do své. Zbytek dne už se do ní nikdo nenavážel.
Dejv je kluk s křišťálově modrýma očima. Má hnědé vlasy na krátko ostříhané. Melisa si všimla, že má podobný styl, takový volný a pohodlný. Dejva má ve třídě snad každý rád a holky po něm šílí. Ale on je sebou, je milý, hodný, přátelský a nic ho jen tak nerozhodí nebo nerozčílí. A hlavně, není namyšlený.
Když přišla Melisa domu, tak o něm přemýšlela: Proč se mě zastal? Zrovna mě, buranky z venkova. Neřekla bych do něj, že takhle vybouchne. Ale je od něj milé, že se mě zastal. Je hodný a vypadá, že oblíbený. A kraásný!
Ne..Meliso, přestaň na něj myslet v tomhle smyslu. Vždyť se neznáte.
Melisa dlouho přemýšlela, trochu teď litovala, že nemá fb, ale tak co. Dá se bez toho žít. Večer se Melisa myla a ještě se učila. Pak šla spát...Děkuju za přečtení :D
ČTEŠ
Nikdo neví, co jí trápí
RandomTenhle příběh bude o 15-ti leté Melise, která je velmi nádherná a milá dívka. Směje se, vypráví vtipy a se všemi se kamarádí. Nikdo však neví, co se v ní skutečně odehrává...