Final

114 10 1
                                    

Bazı şeyler erken bitmek ister
Bu hikaye gibi
Bazı kişiler bitmesini ister
Bazı okuyucular gibi.
Evet final yapıyorum
Vote vermeyerek bitmesini İstediğiniz gibi.
Ama merak etmeyin.
Ben yazmayı bırakmıcam.
Her ne kadar
İstemeyen olsa da
Yeni kitap var
'Çakma Arkadaş'
Finali az yazacağım
Okumayı istemediğiniz gibi.

Geldi.O gün gelip çattı.O gergin andayım.

Evet mi?

Hayır mı?

İçimde beni bitiren bi kuşku var.Ama bana aşk ve umutla bakan bir denizde var.O adama aidim ben daha neyi bekliyorum.Onunla ebediliğe kavuşmak için neyi bekliyorum?Benim için ölümü gözen alan adam için neden evet demeye korkuyorum?Onun denizine kitleniyorum sürekli.Mutlu denizleri dalgalanıyor.Soruyor memur yine.Yine bakıyorum ona.Hayal kırıklığı ile eğiyor başını öne.Yavaş yavaş mutlu mekandan çıkan tek mutsuz kişi oluyor.Herkes ona bakıyor 'Ne yapıyor bu adam?Karısını düğününde terk mi ediyor?' diye bi sima var herkeste.Oysa ki bilmiyolarki gözlerimizle verdiğimiz savaşları.Kitliyorum gözümü bi noktaya.Ama yapamam!Her ne olursa olsun onu bulucam!Hemen toparlanıyorum ve yola çıkıyorum.Onun nereye gittini adım gibi bildiğim için gaza köklüyorum!

Tam da tahmin ettiğim yerde.Aşkımızı itiraf ettiğimiz yerde.Yanına gidiyorum ama sadece denize bakıyorum.Karnımı okşuyorum o sırada."Olmadı mı?" diye soruyo suratıma bakmadan."Olsun mu?" diyorum ona bakarsk.Mavileri bana döndüğünde yine denizle karşılaşıyorum.Dayanamıyoruz ve sarılıypruz birbirimize."O çok değerli kelimeyi söylicem sana." dedim ve ondan ayrılıp sahte denize döndüm "EVET!" diye haykırdım.Ona döndüm ve dudaklarımızı birleştirip ebediliğe kavuştum.

Kısa olucak demiştim.İnşallah mutlu etmişimdir sizi.Ben her ne kadar mutlu olamasamda.Yeni kitabıma votelerle ve yorumlarla bekliyorum inşallah.

♡MAVİŞİM♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin