"Lily! Herää, myöhästyt kohta!" huudan yläkertaan, samalla yrittäen tehdä minulle ja Lilylle aamiasta. Kuulen ylhäältä askelia ja hymy leviää kasvoilleni, kun näen pikkusiskoni tömistelemässä portaita alas hiukset aivan pystyssä. Nauran hieman ja laitan Lilyn aamupalan valmiiksi. "Isä meni aikaisin töihin, joten saamme selviytyä kahdestaan" sanon ja suukotan Lilyn otsaa.
Juoksen äkkiä yläkertaan ja etsin itselleni sopivat vaatteet. On lämmin ja aurinkoinen kesäpäivä, joten valitsen farkkushortsit ja kevyen topin. En meikkaa, joten minulla ei mene siihen aikaa, mutta hiukseni, ne tarvitsevat aikaa ja paljon. Minulla on aika pitkät tummat hiukset, jotka ovat aina takuissa ja solmuissa. Kastelen hiuksiani hieman ja alan harjaamaan niitä. Luojan kiitos, ajattelen kun ne eivät pistäkkään vastaan yhtä hanakasti kuin eilen.
Teen nopeat letit ja omasta mielestäni näytän ihan sievälle.
Pakkaan nopeasti reppuuni penaalin ja vihkosen. Nyt on viimeisiä koulupäiviä, ja juuri kun parhaat kelit alkavat, pääsemme kesälomalle.Nappaan reppuni mukaan ja juoksen, tai oikeastaan liidän alakertaan. Lily nauraa, kun liun portaiden kaidetta pitkin ja, kun pääsen alas teen kärrynpyörän ja kuperkeikan. Lilyä naurattaa ja pörrötän hänen hiuksiaan, kun menen syömään. "Mitä te tänään teette?" kysyn Lilyltä. Hän näyttää miettivälle ja lopulta tokaisee: "Me esitämme näytelmän." Kohotin kulmakarvojani kiinnostuneena ja nyökyttelin päätäni. "Tuletko katsomaan?" Lily kysyi. Katsoin pikkusiskoni ilmettä, tämä niin toivoi että tulisin. Vilkaisin kelloa, joka näyttää vartin yli kahdeksaa. "Hyvä on, mutta meidän täytyy pitää kiirettä", sanon Lilylle, ja tämä näyttää räjähtävän onnesta.
Nappaan Lilyn reppuselkään ja juoksen yläkertaan Lilyn huoneeseen. Nopeasti laitan hänen hiuksensa ponin hännälle ja autan häntä pukemaan vaatteet. Pakkaamme yhdessä hänen reppunsa ja pian lähdemme polkemaan kohti esikoulua.
Mielipiteitä? Luvuista/osista ei varmaan tule tämän pidempiä, sillä olen kirjoittanut tätä Instagramiin (ja kun sinne ei saa kirjoitettua hirvittävästi).
Mutta tässä tämä nyt oli, toivottavasti pidätte!
~Rose
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Kyyhkysen lento
ФэнтезиTarina kertoo Destiny Sparrowsta, joka joutuu hankalaan elämäntilanteeseen. Hänen läheisensä kuolee, ja Destiny joutuu "kaapatuksi" (kuten hän itse asian ilmaisee) samalla joutuen eroon ystävistään. Hän saa selville olevansa yliluonnollinenolento, e...