Chanyeol sigarasını içerken zevkle önündeki kıza bakıyordu. Ha Neul Korkudan titriyor, Chanyeol'un koyu kahverengi gözlerinde kayboluyordu. O... Çok korkunçtu. Gözleri ile aynı renk olan saçları kendisine karizmatik bir hava katarken uzun boyu ve fiziği bir kızı kolayca etkileyebilirdi.
"Ha Neul, Hâlâ neden korkuyorsun?"
Chanyeol, Korkulmayacak gibi değildi ki. Bir şey yapmasına gerek yoktu. Görünüşü, Duruşu zaten korkutuyordu.
"Beni korkutuyorsun."
Chanyeol oturduğu yerden kalktı ve yerde yatan kıza muzip bir bakış attı. "İnan bana korkmanı gerektirecek hiçbir şey yapmadım..."
Onu dövmesi,
Onun sevgilisini,
Onun ailesini öldürmesi dışında mı ?
Evet, o zaman bir şey yapmamıştı.
"Daha ne yapabilirsin ki Chanyeol?"
Chanyeol zevkden yoksun bir kahkaha savururken yaydığı içki kokusu Ha Neul'un bir kez daha ondan iğrenmesine sebep olmuştu. "Sen benden herşeyimi aldın Ha Neul... Bunu ödeyeceksin."
Ha Neul anlam veremiyordu. Hayatında ilk kez karşılaştığı bu yabancıya ne gibi bir kötülük yapmış olabilirdi ki ?
"Ben hiçbir şey yapmadım lanet olası herif!" Ha Neul kanlı ağzını açıp bağırdığında Chanyeol sırıtıyordu. Acı çekmesi, onun hoşuna gitmişti.
Genç adam çekinmeden Ha Neul'un dudakları ile kendiliklerini birleştirdiğinde elleri karşısındaki bedenin bacaklarını okşuyordu. Genç kız tepkisizdi, onu itecek gücü yoktu ki.
Chanyeol sonunda dudaklarını Ha Neulkilerden çektiğinde ağzına gelen kan tadı ile yüzünü ekşitmişti.
Sorun değildi.
"Sen bana çok kötü bir şey yaptın Ha Neul, beni kendine aşık ettin."
«DEVAM EDECEK»
ŞİMDİ OKUDUĞUN
B A D T H O U G H T S | CHANYEOL
Fanfiction"Sen benden herşeyimi aldın Ha Neul... Bunu ödeyeceksin." -10 bölümlük kısa hikaye-