•1•

5 0 0
                                    

03:17
Hier lig ik dan. In mijn bed. Naar het plafond te staren. Wat er allemaal in mijn hoofd om gaat? Veel te veel. Maar toch blijft één naam zich steeds herhalen.
Ik kan mijn gedachten niet tegenhouden. Ik wil er niet aan denken maar het gaat automatisch. Ik ben uitgeput. Uitgeput van mijn eigen gedachtengang. Ik kan niet meer, het word mij allemaal te veel... Ik voel mijn ogen stilaan zwaar worden tot ik alleen nog maar zwart zie en op dat moment weet ik dat ik mij moet overgeven aan het zwarte, mij moet laten mee sleuren met mijn gedachtes tot aan mijn dromen.
7:00
*PIE*PIE*PIE* "Uughhhh stom ding!" *PIEuuww..* "LIEFJE ALLES GOED??" "JA, IK DENK ALLEEN DAT IK EEN NIEUWE WEKKER NODIG ZAL HEBBEN!" "ALWEER? DAT IS JE DERDE VOOR DEZE WEEK, DENK Je da..." "JA SORRY MAM, HOU OOK VAN JOU!" Met die woorden spring ik direct uit bed. Ik heb 1 uur om mij klaar te maken voor mijn eerste school dag. Ik loop snel naar mijn kast en trek een witte Croptop en een short aan. Mmmh dat staat me best goed, denk ik terwijl ik de spiegel passeer. Ik loop de trap af en open de deur naar de keuken. Een geur van wafels vult mijn neusgaten. "Mmmhhh, wat ruikt het hier heerlijk!" Zeg ik tegen mijn mama. "Alles voor mij liefste dochter." Ik geef mijn mama een kus en ga dan aan tafel zitten. Ik geniet rustig van mijn wafel wanneer plots mijn kleine broertje binnen komt lopen. "WAFELSSS!" "Nee niet voor jou." Zeg ik streng. Ik zie zijn blije gezichtje veranderen in een droevig gezichtje. Ik lach "Haha geintje, neem er maar één." Ik eet rustig mijn wafel verder op en kijk op mijn horloge. "Oh nee! Is het al zo laat!?" Ik loop snel de trap op richting de badkamer. Ik poets mijn tanden en doe mijn lange rosse haren in een ingevlochten vlecht. Ik kijk nog is op mijn horloge, het is ondertussen al 8:00. Om 8:40 begint mijn school en het is zeker 15 min fietsen. Ik haast mij naar mijn kamer, pak mijn boekentas en storm de trap af. "HEY! Kan dat wat rustiger op de trap!" Roept mijn mama door heel het huis "Sorry heb geen tijd!" Zeg ik wanneer ik mijn jas en schoenen aantrek. "En oh ja! Voor ik het vergeet! Maak jij Jack nog wakker? Hij heeft nog 25 minuten!" "Ja is goed! Bye liefje!" "Tot vanavond mams!" Zeg ik terwijl ik door de deur naar de garage loop. Ik pak mijn fiets en fiets snel naar Melisse. Ik bel aan en meteen word er open gedaan. "Eindelijk hier ben je, waarom ben je zo laat? Het is al 8:15!"

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Apr 06, 2017 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

PijnloosWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu