patru.

256 43 7
                                    

blueberry: hei, mă poţi ajuta cu ceva?

rainbow123: mdeah, cred că da....

blueberry: oricum, tu eşti fată, nu?

rainbow123: nu, sunt un ponei ciudat venit de pe lună. hahahahahahahahahaha amuzant. şi am uitat să râd. doamne, da' proastă îs! nu ştiu, mă gândesc că ţi-ai dat seama că sunt fată în acele patruzeci de minute cât stăteai şi te holbai la mine ca la sâfânta paraschiva. 

blueberry: nu am timp de tâmpenii.

rainbow123: da, nici eu, deci nu prea am timp să, nu ştiu... vorbesc cu tine.

blueberry: femeie proastă, sunt în criză şi nu am habar ce să fac!

rainbow123: ho, mai uşor tâmpitule. îs aici, nu te criza. da' ce nu ştii să faci?

blueberry: mai întâi promite că o să mă ajuţit.

rainbow123: fie fie. Îţi promit că am să te ajut să faci orice trebuie tu să faci, deoarece sunt o persoană generoasă, şi îmi este milă de sărmanii copii... nevoiaşi.

blueberry: nu sunt nevoiaş, tâmpito!

rainbow123: ah, iartă-mă. sincer, iartă-mă. nu eşti nevoiaşi, eşti pur şi simplu prost de la mama-natură.

blueberry: nu, nu sunt. 

rainbow123: ah, ce îmi place când te strădui să minţi, dar nu îţi iese nimic.

blueberry: mă ajuţi până la urmă femeie?

rainbow123: numai dacă recunoşti că tu chiar eşti prost.

blueberry: nu mai am timp.

rainbow123: ah, fie. am să te ajut. deci, ce probelmă ai tu, om tâmpit.

blueberry: ştii, îmi place de o fată...

rainbow123: târfă vrei să spui.

blueberry: nu e târfă!

rainbow123: iartă-mă. numele ei e Cissy... 

blueberry: de fapt, nu.

rainbow123: nu pot să cred! nu îţi mai place de târfa aia?

blueberry: nu îmi prea plăcea... sincer.

rainbow123: şi totuşi ai vrut să ieşim la acea întâlnire în patru, geniule, iar acum sunt pe lista neagră a unei psihopate!

blueberry: şi eu pe a unui nebun. oricum, chiar nu ştiu cum să îi spun că eu o plac...

blueberry: tu proastă, de ce nu mai răspunzi?

rainbow123: pentru că mă închinam cerului!

blueberry: de ce ai face asta?

rainbow123: nu mai eşti atât de tâmpit ca acum două zile! e minune!!!

blueberry: da da. acum, mă ajuţi? ce ar trebui să fac?

rainbow123: nu ştiu.

blueberry: se presupunea că tu eşti fată.

rainbow123: glumeam mă. da' eşti cam prost, zău de nu...

blueberry: deci...?

rainbow123: fă-te remarcat.

blueberry: sunt deja remarcat.

rainbow123: nu, nu eşti. atunci când un tip de zece ori mai mare decât tine îţi bagă capul în toaletă nu înseamnă că '' te remarcă''. nici atunci când o proastă îşi aruncă guma de mestecat în părul tău.

blueberry: şi ce înţelegi tu prin ''a mă face remarcat''?

rainbow123: fă ceva... demn de admiraţie. şi nu vreau să spun să te iei la bătaie cu unul dintre jucătorii echipei de fotbal. distrage-i atenţia. fă-o să te remarce, să te observe. încearcă să ieşi cumva în avidenţă.

blueberry: mda, m-ai ajutat tare mult.

rainbow123: iartă-mă, dar nu ştiu ce limbă să mai vorbesc ca tu să mă înţelegi. ştii, nu prea ştiu limba maimuţelor...

blueberry: păi ar trebui, din moment ce eşti una.

rainbow123: eşti un prost.

blueberry: ştiu.

notă autor: ugh, mă poate ajuta cineva cu coperta pentru povestea asta? am nevoie urgent de una! mersi.

mesaje onlineWhere stories live. Discover now