6-kapitola

2K 84 0
                                    

‘‘Crrrrrrrrrrr!‘‘ konečně zazvonilo na konec poslední hodiny. Všichni vstaly a začaly se balit. Na tenhle den sem čekala celý týden .. Máme do konce tohoto týdne prázdniny. Konečně se můžu doma prospat, a naučit se nový tanec.  Když jsem odcházela ze třídy potkala jsem Carol.

‘‘Čáu kámo! Dlouho jsem tě neviděla!‘‘ řekla jsem jí a pevně ji obejmula.

‘‘No jo to víš, Když je hezké počasí tak chodíme s Martinem ven.‘‘ odpověděla mi a zatáhla mě pryč z rušné chodby plné hladových studentů.

‘‘Gratuluju ti za ten postup v x-factoru! Jsem strašně ráda ,že si znovu postoupila‘‘ řekla tichým hlasem a obejmula mě.

‘‘Děkuju miláčku ,ale ve středu což je zítra už mám jít do toho hotelu kde jsou ti lidi z x-factoru a budu už tam dokud nevypadnu‘‘ řekla jsem a sklonila jsem hlavu. Carol se na mě nechápavě koukla a pal mě znovu obejmula. Pomalu jsme vyšly ze školy a zašly jsme do jedné kavárny na náš oblíbený čaj. V kavárně jsme si dobře pokecaly a pak jsme šly každá domů.

 Přišla jsem domů a začala jsem si na zítra balit. Měla jsem skoro sbaleno když v tu chvíli přišel brácha ,že mi musí ukázat jeden tanec. Šla jsem se teda kouknout a bylo to fakt úžasné. Musela jsem se to naučit. Taky ,že jsem se to do večera naučila a už jsem věděla co budu tančit v pátek. Šla jsem tedy dobalit poslední věci. Když jsem měla dobaleno dala jsem si sprchu a  odlíčila se. Po 10 minutách jsem vyšla z koupelny a šla jsem si lehnout do postele. Usnula jsem během chvilky.

***

‘‘Crrrrr, Crrrr, Huuuu!‘‘ ano známý zvuk budíku který mě vždycky vzbudí.  Protřela jsem si oči a pomalu jsem se protáhla , vzala jsem si ručník a šla jsem se osprchovat. Miluju, když se probudím a jdu do sprchy. Kapky vody které stékají po mém nahém těle. Po ránu je to velmi příjemné.  Po 15 minutách jsem vylezla ze sprchy, usušila se ručníkem a dala si čisté spodní prádlo.  Vyčistila jsem si zuby a usušila vlasy. 

‘‘Kathrin snídaně‘‘ volá na mě mamka z kuchyně. A já se bleskovou rychlostí dostanu do kuchyně kde na mě čekají palačinky a džus.

‘‘Tak co těšíš se na dnešek?‘‘ zeptá se mě zvědavě mamka.

‘‘Jasně že se těším.‘‘ odpovím a usměju se na ní. Natáhnu se po talíři s palačinkami a hned si 2 vezmu. 

‘‘Mami v kolik vyjíždíme?‘‘ zeptám se a odkašlu si.

‘‘asi okolo půl 3‘‘ řekne a uklidí nádobí do myčky. Kouknu na hodiny a je 1 odpoledne. Sakra mohla bych si máknout nebo to nestihnu jak je u mě zvykem.

Odložím tedy prázdný talíř do myčky a  ,jdu nahoru do svého pokoje se obléct.  Ze skříně vytáhnu potrhané džíny a bíle tílko. Jdu do koupelny zapnout kulmu a  pořádně si rozčesat vlasy.  O asi 2 minuty později je kulma nahřátá a já si začnu kulmovat vlasy. Dělám to postupně a pomalu. Nakonec na vlasy nastříkám lak na vlasy a beru řasenku do ruky. Namaluju si oči a jsem hotová.  Teď už jen počkat než se mamka připraví a můžeme jet. Mezitím si sednu na postel a vezmu svůj iphone a koukám na Twitter. ‘‘To si děláš srandu ?‘‘ řeknu si v duchu po přečtení jednoho tweetu od Miley. Miley bude jako host v x-factoru ! Snad bude ubytovaná v tom hotelu jako já. Chtěla bych jí strašně moc poznat. Projíždím si dál hlavní stránku a zjistím ,že Miley tam nebude sama bude tam s ní zpívat Justin Bieber. Hmmm. Ten tam být nemusel ,ale mě jde hlavně o to ,že uvidím Miley a né nějákýho Bíbra.

‘‘Zlatíčko můžeme vyrazit‘‘  řve mamka z ložnice.

‘‘Jasně mami už jdu dolů.‘‘ Vezmu kufr, mobil a jdu  ke schodům kde na mě čeká brácha aby mi snesl kufry. Když stojím u schodů vidím dole Carol  a Mamku. Carol je vysmátá od ucha k uchu a jak mě vidí běží mě obejmout.

‘‘Co tu děláš Carol?‘‘ Vydusím ze sebe.

‘‘Jedu s váma. Nemůžu tě nechat odjet bez rozloučení‘‘ řekne a znovu mě obejme ,ale ještě pevněji než předtím. Tak tomuhle se říká pravá kamarádka řeknu si v duchu. Nenechá mě odjet bez rozloučení. Po chvíli mě z jejího objetí pustí a já si jdu obout boty. Vzala jsem si černé vansky a mohla jsem vyrazit. Pomalu jsem nasedla do auta a čekala až všichni nastoupí. Všichni už nastoupily a mamka pomalu nastartovala auto.  Vyjely jsme a k hotelu kde mám být ubytovaná jsem přijely asi za hodinu. Když už jsme byli u hotelu  bylo tam kopa novinářů,lidí a tak. Vylezla jsem pomalu z auta a šla jsem si vzít kufr. Když už byli všichni venku z auta tak ho mamka zamkla a všichni jsme šli k recepci.

‘‘Dobrý den jmenuju se Kathrin Matewsová a mám tady být ubytovaná‘‘ ohlásila jsem na recepci.

‘‘Dobrý den Paní Matewsová tady je klíč od vašeho pokoje, je v sedmém patře.‘‘ řekla recepční a podala mi klíč. Já se otočila na Carol , Martina a mamku abych se s nima rozloučila a mohla je naposled obejmout.  Jenže Carol mě stihla obejmout dříve než jsem stihla něco udělat.

‘‘Kathrin budeš mi chybět! Budu ti posílat hlasy a držet palce! Doufám že to vyhraješ‘‘ jakmile to dořekla dala mi pusu na rozloučenou a poslala ke mně Martina.

‘‘Sestřičko moje budu ti držet palce ať to vyhraješ když už jsem tě tu dotáhnul. A doufám že to moje malinká sestřička vyhraje. Budeš mi chybět‘‘  jakmile  to brácha dořekl nahrnuly se mi slzy do očí a šíleně moc sem ho obejmula.

‘‘Mami . Budeš mi moc , moc chybět. Každý den ti budu psát smsky.‘‘ řekla jsem mamce a ona se štěstím usmála  a pěvně mě obejmula. Najednou mi všichni řekly poslední ahoj a já jim naposled zamávala a šla do svého pokoje. Musím říct ,že ten pokoj byl luxus.Asi se tady hold dobře starají o lidi.  Když jsem se vybalila bylo 17:50 a v 18:00 jsme měly sraz na pódium.  Měla jsem  co dělat abych tam přišla přesně. Ale stihla jsem to. Přišla jsem do sálu kde se to všechno v pátek odehraje a sedla jsem si vedle jedný holky která mi přišla tak nějak v pohodě. Ikdyž jsem jí vůbec neznala. Porotci dorazily na pódium a pozdravily nás. Řekly nám co a jak a také nám řekly ,že v pátek bude mít zvláštní vystoupení Miley s Justinem. Všichni začaly křičet když uslyšely jméno Justin, jenom asi já a pár lidí ne. Zjistila jsem ,že Miley je ubytována v tom hotelu co my tak jsem měla celkem radost. Potom nám daly rozchod až do večera. Když jsem šla do pokoje potkala jsem tu dívku co jsem si vedle ní sedla a zeptala se jí jak se jmenuje. Jmenovala se Amanda Lynn...Docela jsem se s ní začala bavit ,byla s ní velká sranda a tak. Byl už večer a já šla do mého pokoje si zkoušet tanec ,který budu tančit.  Najednou mě to přestalo bavit tak jsem si řekla ,že se projdu  dolů na recepci a připojím se na Wi-fi a  kouknu na twitter.

Když v tu dobu co jsem vylezla z pokoje..Šla kolem mých dveří Miley a málem jsem jí těmi dveřmi sejmula. Ona se polekala a já sem se jí hned omlouvala. Po chvíli jsem se jí zeptala jestli by se semnou nevyfotila a ona řekla že se semnou vyfotí ráda. Poděkovala jsem jí za fotku a zeptala se jí jestli nechce jít dolů do restaurace na čaj. A ona mi řekla překvapivě ano.

Prommintě že tam ještě není Justin ,ale nechtěla jsem aby to bylo moc dlouhé. Kdyžtak vám zítra přidám část. A tam už Juss bude:D tak doufám že se libi kdyžtak *vote* a koment:)

Monny<3

Justin Bieber? No problem. (Czech Story)Kde žijí příběhy. Začni objevovat