Stydlivost a krása

3 0 0
                                    

Dnes je pátek a Melisa jde opět do školy, neví co jí bude čekat, ale je v klidu a má lepší náladu. Nasnídala se, vyčistila si zuby, umyla obličej a učesala vlasy. Pak se rozloučila s Benem a šla do školy.

Jak jinak, než aby si po cestě pouštěla písničky. Šla v klidu do školy. Pohledem koukala dopředu a přes sluchátka neslyšela, a tak si nevšimla, že za ní jde Dejv. Mluvil na ní, ale Melisa nereagovala. Pak už se na to vykašlal.
Když se Melisa blížila ke škole, vyndala si sluchátka a konečně začala vnímat svět. Když se otočila, uviděla Dejva, jen se pousmála a zas koukala dopředu.
Dejv jí dohnal a začal si s ní povídat. Melisa se styděla.
Ben jí pozdravil s tim jeho úžasným úsměvem: ,,Ahoj.''
Melisa s sebou málem sekla ,,Ahoj''
,,Tak jak se dnes máš?''
,,Jo, fajn, ty?''
,,Taky.''
Melisa se jen pousmála. A Dejv řekl: ,,Dneska ti to sluší.''
Melisa se usmála a odpověděla: ,,Díky, ale ne.''
,,Ale jo, dnes tě Stev určitě prudit nebide, protože ti to ohromě sluší. To bude leda tak naštvanej, že je tak blbej a urážezl tě.''
,, :) ale já nejsem hezká. A na Steva kašlu.''
,,Nejsi hezka? Člověče, ten strom byl asi hodně vysokej co? Musela to být pořádná rána, aby jsi tohle řekla.''
Oba se začali smát. Pak už ale byli u školy a to už se spolu nebavili.
Melisa opět zápasila se skříňkou, ale dostala se dovnitř.
Ve třídě už zase byla Róza, která se ptá:  ,,Kde se poslední dobou loudáš? Bývala jsi tu dříve než já a teď jsi tu těsně před zvoněním.''
,,Já nevím, asi chodím pomalu :D. ''
,,Aha, tak fajn no.''
pak už ale přišel do třídy učitel Ozzy. Pozdravil záky a začala výuka.

O přestávkách byla Melisa na mobilu. Hledala různé věci, které by se jim hodili do bytu. Pak si před ní sedl Stev. Melisa se jen podívala a zase koukala do mobilu.
Stev začal: ,,Ahoj, hele, chtěl bych se ti omluvit, za to jak jsem tě prudil.''
,,Ahoj, já o omluvu nestojím, nech si jí pro jiné lidi.''
,,Ale já jsem se choval jako debil.''
,,No to sice jo, ale tak mě je to ukradený, když máš potřebu se do mě navážet.''
,,Tobě to nevadilo?''
,,Ne.''
,,Aha, ale stejně promiň. A dneska ti to sluší ;).''
,,V poho. Díky, ale ne.''
,,Jo, sluší!''
,,Ne, já hezká nejsem, a prosím, už radči jdi.''
,,Okej no... ale sluší.''
Melisa se cítila líp. Takový "KING" se jí omluvil, no to se cení.
Kdepak, Melisa je skromná a bylo jí to jedno, jestli se do ní navážel, nebo ne.

Veče s tátou ještě dodělávali drobnosti na bytě, aby už byli zabydleni. Do večera už bylo hotovo, tak si udělali takový večírek sami pro sebe. Šli spát asi o půlnoci.

Děkuji za přečtení :D

Nikdo neví, co jí trápíKde žijí příběhy. Začni objevovat