κεφάλαιο 27

1.4K 91 4
                                    

Πριν αρκετα χρονια 

Η Ραφαελα ειναι καθησμενη στον καναπε μου και δεν λεει να ξεκολλησει . Ειχε φερει πολλα βιβλια απο την βιβλιοθηκη της σχολης σπιτι μου . Βρηκε δουλεια σαν σχεδιαστρια  και εβγαζε αρκετα χρηματα  που πολλες φορες με εκανε να σκεφτω πως θα ηταν καλυτερα να αφησω τους Αμπελοκηπους  για χαρη της και να μεινουμε σε μια αλλη διαφορετικη γειτονια . 

Καθομαι απεναντι της και ακουμπαω την καφτη κουπα με καφε που μολις εφτιαξα . Εκεινη δεν εδειχνε να αντιδραει . Ξεφυλλιζε το βιβλιο της αμεριμνη . Λιγος αερας φυσουσε και πισω απο τον καναπε κουνιοταν η κουρτινα . Εκεινη φορουσε ενα λευκο t shirt και μια φαρδια φορμα . Δεν μου αρεσει καθολου οταν φοραει φαρδια ρουχα.. ή φοραει τα δικα μου . Οχι οτι με ενοχλει που φοραει δικα μου ρουχα.. απλα .. δεν της πανε .. την παχαινουν και κρυβονται ολες τις οι καμπυλες. 

-Διαβαζεις μοδα και εισαι αθλια ντυμμενη .. σχολιαζω 

Εκεινη σηκωνει το βλεμμα της απο το βιβλιο και μου βγαζει την γλωσσα . 

-Αχρηστα ειναι ολα αυτα τα βιβλια .. οσο και να τα διαβαζεις δεν θα αλλαξεις κατι .. 

-Γιωργο ποιο ειναι το προβλημα σου αυτη τη στιγμη .. λεει και ακουμπαει στο μικρο τραπεζι το βιβλιο που μολις κρατουσε 

-Οτι πιστευεις οτι μεσα απο την αχρηστοσυνη της ιστοριας θα βγαλεις τεχνη .. 

-Πρεπει  να μαθεις ιστορια .. το να εισαι ανιστοριτος δεν ειναι σωστο .. για αυτο εχει εξεληχθει ετσι η κοινωνια που ζουμε και οι ανθρωποι δεν εχουν αλλαξει.. 

-Και τι σχεση εχει αυτο με την ιστορια ? της αντιλεγω .. 

-Εχει .. γιατι αν οι ανθρωποι γνωριζαμε την ιστορια .. δεν θα περναγαμε ακομα τις ιδιες φρικες.. πολεμος πεινα και κτλ.. ουτε θα υπηρχε τριτος κοσμος .. τα συμφεροντα θα πηγαιναν στην ακρη και ο κοσμος θα ηταν καλυτερος .. 

-Ο Φιχτε σου κανει κακο Ραφαελα.. εχεις γινει πολυ ρομαντικη και δεν ησουν ετσι .. Η φυση του ανθρωπου δεν αλλαζει .. γεννηθηκαμε ετσι .. συμφεροντολογοι και εγωιστες.. 

-Και ο Χριστος ? ο Χριστος ηταν συμφεροντολογος που θυσιαστηκε για τους ανθρωπους ..? 

-Ραφαελα ειμαι αθεος .. λεω και πινω μια γουλια απο τον καφε 

-Ναι .. για αυτο εισαι γουρουνι και μισανθρωπος .. 

-Να σου θυμισω τα εγκληματα των χριστιανων ? 

-Να σου θυμισω οτι ειδολολατρες σταυρωσαν τον Χριστο .. 

Ακατανίκητες Πλευρές 1Место, где живут истории. Откройте их для себя