Capitolul 7. Pregătiri.

21 2 0
                                    

Păşeai spre tărâmul obscurităţii

Strigă-mi numele, iubitule.

Zburai pe aripile eternităţii

Eu după tine veneam, agale.


Desfăşuram clişee banale.

Îmbătaţi de normal

Ale noastre relaţii loiale

Întreţinute în acelaşi local.




Mi-am deschis ochii încet și m-am uitat la ceasul de pe perete. Era ora 12:25.

Niciodată nu dormisem aşa mult. Și ultimul lucru pe care mi-l aminteam era că eram în pădure, cu Axl, lângă un foc. Unde dispăruseră toate astea? Oare chiar a fost un vis? Sau am adormit ca o idioată?...Din nou. Da, sigur asta făcusem. Începeam să ne facem un obicei din asta. Eu adorm, nu contează unde şi cum, iar mă aduce acasă. Am zâmbit instantaneu gândindu-mă, apoi mi-am amintit de Kyle...şi de ce mi-a spus Axl. Ce ştia el şi eu nu?

-Pot să ştiu unde ai fost toată noaptea?!, tună Kate intrând în camera.

-Ce?, am întrebat ridicându-mă în capul oaselor.

-Am întrebat unde ai fost azi noapte!

-Nu trebuie să îţi dau ţie explicaţii.

-Ar trebui, având în vedere că m-ai lăsat singură toată noaptea!

-De parcă ar fi avut vreo importanţă că ai stat singură.

-Ba normal că a avut.

-Poţi să nu mai tipi?

Cel mai probabil eram un pic mahmură şi sensibilă la suntele de orice frecvenţă, pentru că ea nici măcar nu ţipa. A vrut să plece din cameră., dar am oprit-o.

-La ce ora am venit?, am întrebat-o.

-Nu îţi aduci aminte?

-Nu prea...

-La patru, spuse Kate după care plecă. Eu în 10 minute mă duc pe la Sara, aşa că nu te aştepta să îţi fac eu micul dejun, strigă din camera ei.

Sincer, nici nu mă aşteptam. Și nici nu mai era dimineaţă, era prânzul.
Îmi era foarte somn, aşa că m-am culcat la loc.
Am dormit până la ora două, și când m-am trezit, ghiciţi pe cine am găsit lângă mine.

-Tu mereu dormi aşa mult?, mă intrebă Rose.

Era întinsă lângă mine, privindu-mă tăcută. Avea o privire aşa paşnică si fericită că m-a înmuiat toată. Şi era frumoasă. Şi o iubeam.

-Salut, iubire, i-am spus adâncindu-mi iar faţa în pernă.

-Am crezut că o să fi în toane mai bune după noaptea trecută.

-Scuze, dar...Stai, tu de unde stii de noaptea trecută? Ţi-a spus Axl?

-Nu, dar am un spirit al obsevaţiei bun.

-Spune-mi ceva ce nu ştiu, am glumit.

Rose părea să nu ştie că fusesem şi la Kyle, ceea ce era bine, cred. Aşa ca am ales să vorbim doar despre ce mă interesa în acel moment. Axl.

-Unde aţi fost?

-La iaz. A făcut un pic-nic, am spus visătoare amintindu-mi de tot ce se întâmplase.

Dincolo de întuneric: Obscuritate.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum