Γεια,παιδιά, με προκάλεσε το τριανταφυλλένιο γομαροβούβαλο (aka whatever-keepreading) οπότε υποθέτω είμαι αναγκασμένη να το κάνω.. Καταπιέζομαι πάλι...
So let's get started
1)Λατρεύω τα γλυκά. Όχι τόσο να τα τρώω, αλλά να τα φτιάχνω. Αν δεν ξέρετε ούτε ένα άτομο που να θέλει να γίνει ζαχαροπλάστης στο μέλλον, μόλις γνωρίσατε ένα. Γέι!
2) Είμαι τέρμα ρομαντικό άτομο, και όσοι με ξέρουν δεν με αντέχουν, οπότε μην κάνετε παρέα μαζί μου, σας προειδοποιώ.
3)Μου αρέσει να φτιάχνω πράγματα, πχ κοσμήματα ή διακοσμητικά.Έχω φτιάξει γλάστρα από τελειωμένη συσκευασία παγωτού, και κερί από ένα άδειο βάζο για ελιές.
4)Δεν είμαι από τα κορίτσια που είναι όλο φρου φρου κι αρώματα. Εν ανάγκη πλακώνω και κάποιον στο ξύλο (ή αν με πληρώσουν).
5)Τώρα που είπα για ξύλο, πήγαινα για 8 χρόνια Tae-kwon-do, μέχρι που πήρα το 2ο dan και σταμάτησα πριν 2 χρόνια και κάτι.
6)Ως τώρα μου άρεσαν μόνο 4 αγόρια (από το νηπιαγωγείο μέχρι σήμερα). Καλά, θα μου πείτε, σιγά το σπουδαίο. Όμως οι δύο ονομάζονταν Κώστας και οι άλλοι δύο Βασίλης. Περίεργο; Κι εγώ έτσι νομίζω.
7)Ενώ κανονικά το ζώδιό μου είναι υποχόνδριο (Παρθένος με ωροσκόπο Παρθένο) εγώ είμαι το ακριβώς αντίθετο. Μην μπει κανείς στο δωμάτιό μου, θα τρελαθεί.
8)Το αγαπημένο μου fandom δεν είναι καν fandom. Είναι ένα κινούμενο σχέδιο (angels friends) που σχεδόν κανείς δεν το ξέρει, αλλά εγώ το λατρεύω. Έχω ζωγραφίσει την σκηνή που οι πρωταγωνιστές φιλιούνται, πάνω από έξι φορές.
9)Εμπιστεύομαι σχετικά εύκολα τους ανθρώπους, και αυτό δεν ο θεωρώ ελάττωμα. Αλλά έτσι και χάσης την εμπιστοσύνη μου, δεν πρόκειται να την ξανακερδίσεις.
10)Το αγαπημένο μου χρώμα είναι το γαλάζιο και ο αγαπημένος μου συνδυασμός είναι γαλάζιο με καφέ. Ουρανός και γη φάση.
11)Είμαι από τα πιο βαρετά άτομα που μπορεί να γνωρίσει κανείς, κι έχω να το λέω.
12)Μου αρέσει η σειρά βιβλίων (κανονικών, όχι στο wattpad) 'Ο μάγος' του Αντόνιο Καζανόβα (έτσι τον λένε τον άνθρωπο, τι να κάνω;) και 'Οι Αθάνατοι' της Άλισον Νοέλ (βασικά ότι και να γράψει αυτή η γυναίκα μου αρέσει.)
13)Πιστεύω στην μαγεία. Ναι, πιστεύω στις μάγισσες, στις νεράιδες και στους δράκους και όλα τα συναφή. Κάποιοι θα με πουν τρελάρα, αλλά έτσι είμαι εγώ, σε όποιον αρέσω, αλλιώς η πόρτα είναι ανοιχτή και τα σκυλιά δεμένα.
Αυτά...
Λοιπόν προκαλώ τους:
Κανόνες:
1)Δεν μπορείς να αρνηθείς
2)Πρέπει να γράψεις 13 πράγματα για τον εαυτό σου.
3)Δεν έχει σημασία αν το έχεις ξανακάνει, πρέπει να το κάνει πάλι.
4)Πρέπει να γράψεις τους κανόνες.
(Θα έκανα tag σε περισσότερα άτομα άλλα οι περισσότεροι κάνουν ήδη)
YOU ARE READING
13 πράγματα για μένα...
Short StoryΛοιπόν με προκάλεσε η @whatever-keepreading οπότε να 'μαι! Αν με προκαλέσει κανείς άλλος, προειδοποιώ, πάλι εδώ θα ανέβει. Το εξώφυλλο το είδα μια μέρα και μ'άρεσε, οπότε άντε γεια.