Nu stiu exact ce forta misterioasa de pe aceast uriasa planeta mi-a suflat in spate, insa am intrat inauntru, ghidat de propriile picioare. In camera era un barbat, la care primul lucru pe care l-am observat a fost barba. Deci cu el aveam sa imi petrec noaptea?...
- Da, e bine, i-am auzit vocea groasa spunand in timp ce ma privea atent.
Mi-am intors putin speriat privirea spre Asher, in care imi crescuse increderea cu optzeci la suta in ultimele trei secunde, incercai sa-i deslusesc expresia. Zambea.
- Foarte bine, un minut numai, spuse si ma apuca de brat, tragandu-ma usor din nou afara.
Imi zambea din nou.
- Uite, tipul asta e important. Nu pot sa iti spun exact ce e, de asta nici nu vine sa stea la mese ca restul, vine prin spate si imi spune ce il intereseaza. Are preferinte doar la aspect, blonzi si slabuti, si se pare ca tu esti numai bun. Tot ce pot sa iti spun e ca niciunul care a fost cu el nu a fost nimic altceva dacat multumit, plateste extrem de bine, si sincer ar fi cea mai mare prostie din partea ta sa il refuzi, mai ales daca nu vrei sa frecventezi locul asta. Si dupa fata ta, nu cred ca vrei.
Vorbi repede si in soapta, atent ca celalalt barbat sa nu auda de dupa usa, si ma ghicise atat de usor si atat de repede, incat atunci cand a spus ca nu ar mai fi nevoie sa ma intorc aici, am acceptat. Zambi, imi deschise usa si ma lasa sa intru, de data asta singur. Inauntru, barbatul de dincolo de masa incepu sa ma priveasca in timp ce inca bea dintr-un pahar.
Am simtit un fior rece care mi-a facut toata pielea de gaina, iar el s-a ridicat. Era masiv, avea o camasa gri, deschisa la primii doi nasturi, si manecile suflecate intr-un mod neatent. Veni spre mine, iar eu am inghetat langa usa. Cu fiecare pas imi simteam picioarele mai reci si pieptul mai fierbite. Ajunse langa mine, imi cuprinse fata cu o palma si ma privi, si avea ochii ingrozitor de negri, si mi-am simtit, din nou, toate firele de par de pe mine rascolite, atunci cand ma saruta.
La inceput numai isi uni buzele cu ale mele, numai atat. Abia dupa incepu sa ma sarute, mai profund chiar si decat Josh cand e beat. Nu ma sarutasem niciodata cu cineva cu o barba asa de mare, in cel mai rau caz cu Josh cand nu s-a barbierit o saptamana. Ii simteam izul de alcool de la bautura pe care tocmai o bause si nu stiam ce anume e exact, insa mana lui pe spatele meu m-a tinut in picioare dupa fiorul pe care l-am avut cand i-am simtit cealalta mana pe coapsa. Isi trecu mana prin parul meu, strangandu-mi intre degete cateva suvite de la ceafa.
Apoi s-a oprit. S-a departat si m-a privit din nou atent, parca deruland actiunile. Pleca spre canapea si isi lua sacoul de pe maner, intorcandu-se spre numai putin.
- Vii?, ma intreba.
Mi-am adunat toate puterile ramase in corp, am repetat "da"-ul de zece ori in minte si i-am raspuns, incepand sa merg dupa pasii sai. Am iesit pe cealalta usa, am intrat intr-un hol cu peretii albi si lumina de spital, l-am strabatut in spatele lui in liniste inainte sa iesim pe o usa afara. Mi-am trebuit cateva minute sa imi acomodez ochii cu intunericul de afara dupa lumina de pe hol, insa parea ca pe barbatul din fata mea nu il deranja deloc, care si-a scos din buzunar cheile si cu telecomanda a deblocat usile unei masini, ale carei faruri s-au aprins pentru doua secunde.
L-am urmat inspre ea, a ocolit parte din fata si a deschis portiera sa, asa ca mi-am grabit miscarile si am deschis la randul meu usa. Dupa ce m-am asezat pe scaun si am inchis usa, l-am auzit:
- Tine-mi si mie sacoul pana ajungem, te rog, mi-a spus si mi-a intins articolul.
L-am luat, asezandu-l cat mai atent fara ca el sa observe pe picioare, cat porni motorul masinii. Cunostiintle mele in materie de masini se rezuma numai la designul pe care l-am invatat de la un coleg si la cele cateva lucruri pe care le-am mai auzit la Nathan, colegul lui Josh. Nu puteam nici sa visez la o masina, asa ca nu are rost sa stiu amanunte inutile pentru mine. Totusi, motorul masinii se auzea subtil si barbatul de langa mine arata bine conduand.
CITEȘTI
Dincolo de aşternuturi || in curs de editare ||
Storie d'amoreCe ai fi în stare să faci atunci când toate visele tale sunt pe cale să se năruie? **IN CURS DE EDITARE, VARIANTA VECHE O PUTETI GASI PE http://kimseokdae.tumblr.com/post/124006584278/dincolo-de-asternuturi , DE ASEMENEA GASITI LINK-UL SI PRIN COMEN...