Pidin hiljaisen hetken äitini muistoksi, minkä jälkeen lähdin omaan huoneeseeni. Talossamme minulla ja Lilyllä oli huoneet ylhäällä ja meillä oli yhteinen kylpyhuone. Alhaalla oli keittiö, toinen kylpyhuone, isän toimisto ja isän makuuhuone. Kellarikerroksessa sijaitsi kodinhoitohuone ja varasto.
Oma huoneeni oli ihan kiva. Minulla oli vaatekaappi peileineen, työpöytä ja sänky, sekä iso ikkuna. Ikkunasta näki pihatielle, ja siitä pääsi katolle istumaan. Isäni ei tiennyt tätä, eikä Lilykään. Pidin siitä, kun tuuli siveli kasvojani ja heilutti hiuksiani. Ajattelin itseni melkein lentävän.
Pim pom! Kuului ovikello alakerrasta. Isä meni avaamaan ja huusi minulle: "Se on Henry ja Scarlett!" Taas liidin alakertaan ja halasin ystäviäni.
Scarletilla kuten jo aiemmin mainitsin, oli punaiset, hieman olkapään alle ylettyvät hiukset. Hän oli suunnilleen minun pituideni.
Henryllä taas oli vaalean ruskeat, hieman pystyssä sojottavat hiukset. Hän oli todella hyvässä kunnossa ja hän oli minua reilun pään mitan pidempi."No, mitä suunnittelitte?" kysyn ystäviltäni. Scarlett ja Henry vilkaisivat toisiaan ja Scarlett sanoi: "Ajattelimme, jos voisimme käydä elokuvissa ja sen jälkeen hautausmaalla." Kasvoilleni kohosi hymy.
He olivat muistaneet äitini, ajattelin iloisena. Nyökkäsin heidän ehdotukselleen ja menin keittiöön kysymään isältä.Tämmöstä:-). Kuvassa oikealla on Henry ja vasemmalla Scarlett. Tuon näköisiksi heidät kuvittelen.
Juu, Scarlett on Scarlett Johanssonin näköinen xD, koska yks lempileffoista on kaikki Avengerit, oon ihan hullu fani (yli päätään Marvelin leffoihin).
Ja Henry on William Brent, kyllä. Olen katsonut pienenä Disneyltä Lab rats:ejä. Mutta näin kuvittelen heidät.
Ja pahoittelen kuvan laadusta...:-/
~Rose
ESTÁS LEYENDO
Kyyhkysen lento
FantasíaTarina kertoo Destiny Sparrowsta, joka joutuu hankalaan elämäntilanteeseen. Hänen läheisensä kuolee, ja Destiny joutuu "kaapatuksi" (kuten hän itse asian ilmaisee) samalla joutuen eroon ystävistään. Hän saa selville olevansa yliluonnollinenolento, e...