Víkendová pohoda

3 0 0
                                    

I.část

O víkendu byla Melisa ráda, že nemusí do školy a může si začít trochu zvykat na všechno nové.

Melisa se rozhodla, že se půjde sama podívat po městě. Vzala si nějaké peníze, aby si mohla něco drobného koupit, když by se jí něco líbilo. Vyšla z domu, zhluboka se nadechla a rozhlédla se. Chtěla jít pěšky, aby všechno zažila.

Jak tak šla po chodníku, tak na ní někdo promluvil. ,,Meliso?''Melisa se lekla a otočila se. Byl to Dejv. Jak se mu koukla do těch modrých očí, nemohla skoro ani promluvit. Ale Dejv promluvil: ,,Ahoj, promiň, nechtěl jsem tě vylekat.''
,,Ahoj, ne v pohodě.''
,,Co tu vlastně děláš?''
,,Tak se jdu podívat po městě, abych to tu trochu poznala.''
,,Sama?''
,,Ano, jsem zvyklá. U nás tam projela max.2 auta.''
,,Ale tady to není moc bezpečné.''
,,Tak mě ukradnou no..'' a začali se oba smát.

Pak si šli sednout do kavárny, aby si popovídali. Melisa byla zticha a tak začal Dejv:
,,A proč jsi se vydala ven sama?''
,,Tak táta nemá čas.''
,,A co máma?''
,,No...''
,,Co?''
,,Máma s náma nebydlí.''
,,Aha, a od kdy?''
,,Už od mých pěti let.''
,,To je mi líto.''
,,Nemusí. Nám je s tátou dobře.''
,,Tak to jo. A můžu se zeptat proč?''
,,Snad jo :). Ona máma se jmenovala Stefani. A jednoduše nedokázala mít jen jednoho chlapa.''
,,Aha. A to ani kvůli tobě?''
,,Ne, maáma byla krásná. Tak není divu.''
,,Tak tu krásu máš po ní.''
,,To nevím. Ale jseš opravdu jediný, kdo to ví.''
,,Neboj, neřeknu to nikde.''
Melisa se jen pousmála. Věděla, že neřekla celou pravdu, ale to už by bylo moc. Asi do pěti si povídali. Pak už Melisa musela domu.
,,Promiň, ale budu muset.''
,,Tak já tě doprovodim.''
,,Ne, to je dobrý.''
,,Ale jo.''
,,Tak fajn, ale dál od domu.''
,,Neboj.''

Po cestě si fajn popovídali. Melisa byla pořád unesená z těch modrých očí. Kousek od domu Melisa řekla, že už to dojde sama. Nechtěla, aby Dejv viděl, kde bydlí nebo, aby je viděl její táta. Rozloučili se a Melisa šla domu.

Když seděla doma a četla si knížku, tak si teprve uvědomila jednu věc. Že celou dobu co byla s Dejvem, tak nebyla ani nervózní a ani se nestyděla. Ale báječně si to užila.

Děkuji za přečtení :*

Nikdo neví, co jí trápíKde žijí příběhy. Začni objevovat