Kapitel 1

612 23 2
                                    

Anthon satte sig på sengen og kyssede min pande.
"Godmorgen min skat" Hviskede han.
Et sus fløj igennem mig og jeg begyndte at smile helt vildt. Endnu en morgen at kunne vågne op ved siden af Anthon.
Jeg åbnede øjnene og kiggede op i hans smukke blå øjne. Han smilte.
"Jeg har lavet morgenmad til dig" Sagde han og lagde sin hånd på min kind.
"Endnu en grund til at elske dig" Grinte jeg.
Anthon grinte og gav mig et hurtigt kys inden han trak mig med op.
Anthon var seriøst den bedste kæreste man kunne ønske sig, han laver mad til mig, selvom det ikke ender med at smage så godt, så prøver han da. Han sætter mig før alt, han behandler mig enlig bare som en prinsesse. Der er gået en uge siden vi blev kærester da de gik videre i X-Factor, så det vil sige der er X-Factor igen idag.
"Glæder du dig til i aften?" Spurgte jeg og gik hen mod trappen.
"Kun hvis du kommer" Sagde han og lagde sin arm om mig.
Jeg stoppede op og kiggede op på ham.
"Jeg vil jo ikke undvære at se dig ryge ud" Sagde jeg.
"Gå nu bare ned og spis" Grinte han.
Jeg grinte og fortsatte ned af trappen og ud i køkkenet. Jeg satte mig ned på en stol og Anthon satte sig over for mig. Jeg kiggede ned på min tallerken og begyndte at grine.
"Det er jo kulsort Anth" Sagde jeg.
"Hold da op, det smager sikkert fint" Sagde han og tog en bid.
Han spyttede det hurtigt ud igen.
"Vi tager på mcd" Sagde han og rejste sig.
Jeg grinte, rejste mig og tog mine sko på.
Jeg gik ud af døren da jeg kom til at kigge ned af mig selv.
"Hvad?" Spurgte Anthon forvirret.
"Jeg har stadig nattøj på" Grinte jeg.
"Det er der ingen der lægger mærke til" Sagde Anthon og begyndte at gå.
"Anthon!" Sagde jeg.
Han stoppede op og smilte sødt til mig.
"Jeg synes du er perfekt som du er" Sagde han og flettede vores fingre sammen.
"Du ved bare lige hvad du skal sige hva?" Grinte jeg.
"Lad os nu bare gå. Og desuden er jeg den eneste som skal have lov til at kigge på dig" Sagde han.
Jeg smilte og lagde mit hovede på hans skulder.

Anthon åbnede døren til McDonalds og vi gik ind.
"Bare find en plads, jeg ved hvad du vil have" Smilte jeg.
"Men du skal ikke betale" Sagde han.
"Anth, du har betalt hele ugen, jeg tror jeg overlever at betale en gang" Sagde jeg.
Anthon smilte, kyssede mig på kinden og gik så ned til et bord. Jeg stilte mig hen i køen, der var ikke så mange så jeg kom rimelig hurtigt op til kassen.
"Jeg skal have to Big Mac menuer og en gang chili cheese tops" Sagde jeg da det blev min tur. 
"Det bliver 115" Smilte damen.
Jeg hev min pung frem og gav damen penge. Hun gav mig to pap krus til sodavand. Jeg gik hen og fyldte dem op imens jeg ventede. Da jeg kom tilbage var maden klar, jeg tog min bakke og satte mig hen til Anthon. Han sad og kiggede ned i sin mobil og havde vidst slet ikke lagt mærke til jeg var kommet. Jeg tog en pomfrit og kastede efter ham.
"Hvad fan.." Han kiggede op og begyndte at smile.
Han tog en håndfuld pomfritter og kastede efter mig.
"Ej Anthon, jeg var i bad igår aftes" Sagde jeg irriteret men begyndte så at grine.
"Jeg har ikke noget imod at gå i bad sammen med dig igen" Smilte han.
"Glem det" Grinte jeg og skubbede til ham.
Han tog nogle flere pomfritter i hånden, jeg tog fat i hans hånd.
"Jeg er pisse sulten, du får ikke lov til at ødelægge min mad" Grinte jeg og tog pomfritterne fra ham.

Da vi havde fået spist alt maden begyndte vi at gå hjem ad.
"Jeg skal hen og øve med Thor om en times tid, du kan komme med hvis du vil?" Spurgte han.
"Hvis det ikke forstyrre jeres øvning så vil jeg gerne" Svarede jeg.
"Du må forstyrre alt det du vil" Sagde han.
Jeg grinte og lagde mit hovede på hans skulder.
"Vi skal faktisk afsted nu her, hvis vi skal nå toget" Sagde Anthon.
"Så går vi jo den forkerte vej" Grinte jeg.
Anthon grinte og vendte om vi skyndte os hen til banegården, toget holdte på perronen da vi kom derhen, så vi gik bare direkte ind i toget. Vi fandt en 4mands plads og satte os over for hinanden.
"Nye rejsende?" Spurgte billet kontrolløren og kiggede på os.
Anthon bed sig i læben og sendte mig "shit" blikket.
"Ehm. Min mor har vores billet og hun er lige på toilet. Kan du se den når hun kommer tilbage?" Spurgte Anthon.
Kontrolløren nikkede og gik videre.
"Hvad fanden har du gang i?" Hviskede jeg.
"Jeg har gang i at jeg ikke vil have en bøde på 1000 kr fordi vi glemte at købe billet" Hviskede han.
"Du er så dum" Grinte jeg.
"Så passer vi jo sammen" Smilte Anthon og lænte sig tilbage.
Jeg tog min fod og sparkede hårdt til hans.
"Av for.." Hviskede Anthon og kiggede op på mig.
"Vil du gentage hvad du sagde?" Spurgte jeg.
Anthon rystede på hovedet og grinte.
"Næste station, København" Blev der sagt i højtaleren.
"Kom, lad os skynde os ud inden vi bliver opdaget" Sagde Anthon, tog min hånd og begyndte at gå ud mod gangen.

Er alting godt igen? -CityboisWhere stories live. Discover now