"Lan Poyraz insene aşağı!!!"
"Tamam, bekle Rüzgâr!"
Rüzgâr, Bora ve ben Poyraz'ın evinin önünde Poyraz'ı bekliyorduk(yine her zaman ki gibi).
"Poyaaz! Sevgililerim bile beni senden daha az bekletiyor lan!"
Berk böyle dedikten sonra Poyraz da aşağı indi.
Poyraz:
"Bora?"
"Hıı..."
"Abi az önce sevgililerim dedin değil mi?"
"Evet ne oldu ki?"
Hepimiz Poyraz'a meraklı bakışlar yolladık.
"Bora sen bir tek Rana Yengeyle çıkmadın mı? Hayır ne bu -ler,-lar ekleri."
"Poyraz Türkçe dersinden birtek -ler, -lar eklerini biliyorsun onunla da bana laf sokmaya çalışıyorsun ya, Allah belanı versin kardeşim.
"Bela okuma, bela okuma." Dedi Poyraz babaannem bakışı atıp "cık cık" çekerken.
İşte bu da bizim grubumuzun maskotuydu. Ah doğru ben size kendimi tanıtmayı unuttum. Ben Berk. Berk KARA.
Bu Rana'da Bora'nın eski çıktığı. Tabi Bora'ya sorarsanız kız onu hâlâ seviyor ama dediğine göre onu çok kıskandığı için Bora'dan uzak durmaya çalışıyor. Anlayacağınız Bora platonik takılıyor.
Rüzgâr da zaten grubun en sakin ve mantıklısı. Poyrazla Boraya asla bir sır söyleyemezsin. Bu dediğim onların kötü birer insan olduğunu göstermez. Aslında çok iyi çocuklardır ama ağızlarında bakla ıslanmaz. Ama Rüzgâr'a ise bir sır verirsen ölene dek o sırrı tutmaya çalışır. Ayrıca ailelerimiz de en çok ona güvenir.
Biz bu grupla bebeklikten arkadaşız gani ailemiz biz daha doğmadan arkadaş olmuşlar. E malûm sonra da biz doğmuşuz ve arkadaş olmuşuz. Tamı tamına 16 senedir afkadaşız. Buradan da anlayacağınız üzere hepimiz 16 yaşındayız ve hiç ayrılmadık.
Poyraz'ı evinden alıp bizim eve gidiyorduk. Söylemedim değil mi? Bizim bi müzik grubumuz var ve biz de bu müzik grubunu geliştirmek için çalışmalar yapıyoruz. Ama ailelerimizden başka hiç kimse bilmiyor.
Tam bizim evin önüne geldiğimizde evin önünde bir nakliyat kamyonu görmemiz hepimizin kaşlarını çatmasına neden oldu. Tabi ya yeni komşular!..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sırlar Denizi
Teen FictionBir sınıfta hocanın "çıt çıkmayacak" kelimesi üzerine "çıt" diyen gerizekâlı ama sempatik Poyraz UĞUR. Ranayı deli gibi seven ama bir türlü başkalarına söyleyemeğen platonik aşık Bora TÜRK. Her zaman için akıl ve mantığı seçen ama arada bir hatalar...