Selena Gomez – Lave Will Remember-
— Çok mu aptalım ben?
— Ppüffh asıl bunu sana söyleyen aptal.
— Ah doğru mu bilmiyorum benim ne suçum var ki? Ben sadece ona beraber alışverişe çıkalım mı? Dedim o da bana bunu sadece kendini aptal sananlar yapar dedi, kalbim kırıldı…
— Ah Rose senin bu acıyı çekmeye gerek yok ki bence seni seviyor ama sıkılmış-
— SAKIN BU KELİMEYEİ TEKRAR SÖYLEME TAMAM MI?!!
Telefonu suratına kapattım, ağlıyordum kalbim kırılmıştı hiç bir şey düşemiyordum.
Charly’yi tekrar arayıp özür dilemeliydim.
‘Aradığınız numara ulaşılamıyor lütfen daha sonra tekrar deneyin mesajınızı bırakabilirsiniz’
- Charly ben özür dilerim birden sinirlendim bana anlayış göstermeni istiyorum lütfen…
Mutfağa geçtim dolaptan şişe içki aldım pencerenin kenarına oturdum ayaklarımı boşluğa salladım.
DÜN AKŞAM
- Hadi birlikte alışverişe çıkalım!
- Bunu kendini aptal sanan kişiler yapar sanıyordum.
- Yani gitmeyelim mi- Ne yapalım o zaman?
- Çocuklar beni çağırdı gitmem gerek.
- Ama daha telefon bile çalmadı Zayn.
Bir şey demeden çıkıp gitti.
ŞİMDİ Kİ HALİM…
Başım çok ağrıyordu, içkidendir dedim ama şimdi midem bulanıyor uykum var yalnız başıma durup her şeyin gitmesini bekleyemezdim.
- Charly?
- Rose seni affettim merak etme…
- Hayır, kendimi çok kötü hissediyorum yanım gel lütfen…
- Tamam geliyorum.
Telefonu kapattım gözlerim kapanıyordu ama beklemek zorundaydım…
Zil çalıyor ayaklarım titriyordu zor yürüyordum.
Kapıyı açtım kendimi 80 yaşında hissediyorum…
— Rose, Ne oldu.
Kendimi tutamayıp yere düştüm…
Gözlerimi açtım hastanedeydim.
Etrafıma baktım Charly gözlerini kocaman açmış bana bakıyordu masmavi gözleri vardı.
- Rose!!! Benim canım arkadaşım ödümü patlattın sadece bayılmışsın canım benim çok korktum!!
- Ay eve gidelim mi içime bir şey doğdu da…