1 dalis

4 0 0
                                    

Eilinė, vieniša diena. Vėl į mokyklą, kurioje esu visų ignoruojama. Net mokytojų. Visada galvoju 'Kodėl?'. Kodėl negaliu gyvent normalaus gyvenimo kaip kiti? Kodėl aš? Kodėl negaliu būti mylima? Kodėl su manim nieks nenori bendrauti?
Apsirengiu džinsais, džemperiu ir kedais. Užsimetu kuprinę ant vieno peties. Išeinu iš namų ir juos užrakinu. Įsikišu ausinukus į ausis ir žingsniuoju į mokyklą. Automobilio neimu, nes mokykla netoli. Koja po kojos. Žingsniuoju ir klausau Fais-Hey ft. Afrojack. Daina kuri veža. Staiga atsitrenkiu į kažkieno kietą krūtinę.
-Fuck...-sumurmu. Pakeliu akis į tą būtybę. Sustingstu. Ten tas blondinas kuris mane prievartavo. Dedu žingsnį atgal ir jį apėjusi paėgu link mokyklos. Dar išgirstu:
-Jade!
Įbėgu į mokyklą uždusus. 15 minučių iki pamokos. Prieinu prie spintelės. Atsiremiu į ją nugara ir nuslystu ja. Pravirkstu. Kas jį po galais išleido iš kalėjimo?! Kodėl jis grįžo?! Sukaupusi visas jėgas atsikeliu ir iš spintelės išsitraukiu reikiamas knygas. Per visas pamokas mano ausyse skambėjo jo balsas kuris tarė mano vardą 'Jade '. Kokio velnio jis grįžo?! Kodėl jis visada turi gadinti man gyvenimą. Po skambučio kuris skelbė paskutinės pamokos pabaigą pakylu iš suolo ir susidedu knygas.
-Thirwall,-kreipiasi mokytoja. Wow wow wow! Kas per stebūklai?!
-Taip, mokytoja?-klausiu.
-Ar tau viskas gerai? Visą pamoką kažkur skrajojai. Nieko negirdėjai ir nematei,-sako tikrai susirūpinusiu balsu.
-Atleiskit. Man viskas gerai. Tik.. užsigalvojau,-nusišpsau fake šypsena. Išeinu iš klasės. Nekenčiu rūpesčio. Gal todėl, nes nesu pratusi? Paskutinį kartą kai manimi kažkas rūpinosi buvo 2014 metai. Prieš 3 metus. Tada mano gyvenimas žlugo. Viena naktis. Ir aš viską praradau. Išeinu iš mokyklos. Einu į parką, nors žinau, kad pavojinga. Nusiperku dešrainį ir atsisėdu ant suoliuko. Pamatau savo išbraišytą užrašą prieš porą mėnesių. "I realy thinking about killing myself". Tai tiesa. Suvalgau dešrainį. Staiga prie manęs atsisėda Niall. Pašoku nuo suolelio.
-C'mon. Nebėk. Juk žinai, kad prie žmonių negaliu tau mieko daryt,-sako.
-Tada sakei tą patį.-siurzgiu. Jis atsistoja prieš mane. Prieina arčiau, o aš dedu žimgsnį atgal. Tada Niall pagauna mano liemenį ir prisitraukia arčiau. Suspurda širdis. Pradedu drebėt.
-Negi taip manęs bijai?-pašaipiai sako.
-Ne nebijau,-spiriu jam į tarpkojį. Jis atleidžia savo gniaužtus, o aš pabėgu. Nubėgu namo. Atrakinu juos ir įėjus užrakinu duris. Man reikia būti pasiruošusiai. Sporto salė. Nubėgu į ją. Oh, kaip seniai čia buvau... bokso kriaušė, svarmenys, bėgimo takelis, dviratis (Sporto)... Ak Horan... Kitą kartą jau būsiu pasirengusi.

 Kitą kartą jau būsiu pasirengusi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Atsistoju ant bėgimo takelio. Nubėgu 2 kilometrus. Wow. Atsistoju prieš bokso kriaušę. Daužau, kol paskausta krumplius. Dabar jie kruvini. Sudaužyti.
Po 2 savaičių
Baigėsi mokykla!!! Oho!!!!
Suskamba telefonas pranešantis apie sms. Turbūt kokia parduotuvė. Nepažystamas numeris.
"Sveikutė, gal nori pasivaikščiot? Niall xx"
"Labas, kur?"
Kerštas Horan. Kerštas Horan. Aš priversiu jį mane pamilti ir įskaudinsiu.
"Starbruks, centre susitinkam. Paskui kažkur nueisim xx"
"OK"
Apsirengiu:

Išėjus iš namų juos užrakinu ir pajudu link 'Starbruks'

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Išėjus iš namų juos užrakinu ir pajudu link 'Starbruks'. Ten manęs laukia Horan.
Galvoje sukasi tik viena mintis. "AŠ ATKERŠYSIU HORAN "
*Author*
Ji nori suvylioti ir priversti jį ją įsimylėti. Bet ko nori jis? Ar šis planas neatsisuks prieš Jade? Kas bus toliau?
Pirmas šios istorijos blynazzz. :3 yeah, žinot ką pasakysiu....... ☆ ir komentuojam ;))))
Love ya ♡♡♥♡♡
-Berta

Love MeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin