"Co po mě chceš?!" Sykla jsem

24 0 0
                                    

Když se to všechno kolem mne nějak uklidnilo šla jsem na pár Harryho konferencí. Samozřejmě jen nosit vodu, dávat ubrousky a tak. Harry potom celý den něco řešil s pár týpkama, takže jsem od něj měla pokoj, tedy aspoň chvíli. Každou volnou chvilku využil na dělání svůdnických pohledů na mě a ostatní ženy. Kdyby nekoukal po ostatních, řekla bych že je i docela sexy.
Už jsem měla po směně a chtěla jsem jít domů, ale ještě jsem si řekla že se dojdu na záchod nějak zkulturnit. Když jsem se trošku nalíčila došla jsem si na malou, ale jak jsem vylézála z kabinky, někdo mě zatlačil dovnitř. Byla jsem tak v šoku že jsem nevěděla co se děje. Zareagovala jsem až když mi ten, ten chlap svázal ruce. "Hej co to děláš ?" Zařvala jsem.
Byl to jeden chlápek z tej konference . "Klídek kotě" zajel rukou pod košili co jsem měla na sobě. "Co po mě chceš?!" Sykla jsem. "Myslím že víš co" chytl mě za okraj Harryho kalhot. "Haloo !" Zařvala jsem protože jsem slyšela na záchodcích klapat ženské podpadky, jak jsem ale zařvala rychlostí blesku vyběhli. . Na tváři jsem cítila bolest. "Ty krávo pitomá" štěkl a shodil mě na záchod, nato si rychle začal rozepínat poklopec. "Ne prosím ne" vydechla jsem.
Někdo začal cloumat s klikou a pak dveřmi. Že by moje záchrana ? Pomyslela jsem si. Někdo vykopl dveře které se svalily na toho chlapa a ten mi spadl omráčený do klína. Nahlas jsem dýchala a koukala Harrymu do očí. Ochranka budovy vzala chlapa a odtahovala ho pryč. Do toho jsem se s Harrym začla hádat. Křičeli jsme na sebe, něco ještě pak zařval a odešel.
Konečně můžu domů povzdychla jsem si kddyž bylo už vše ok. Domů jsem jela taxíkem a myslela jen na to že zítra je víkend a mám volno.
Tak a je tu další díl :)

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jun 06, 2016 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Hatred is LOVE (cz)Kde žijí příběhy. Začni objevovat