Oslava přátelství

93 11 13
                                    

"Pustíme si od D' oblíbenou písničku!" vykřikla jsme.

Celé dopoledne a odpoledne jsme s holkama a potom dokonce i s klukama tančily a zpívaly.Takovou srandu už jsem dlouho nezažila.Bylo to jako kdyby jsme byli zase děti.Ale vždy se potom objeví tvrdá realita.

Někdo zazvonil."Jdu tam" ozval se Luke.

Trochu jsem snížila hlasitost abych slyšela kdo tam je.

"Co tady chceš?!" 

"Jdu za Kim, pokud dovolíš"

"Ne nedovolí"!  Hned jsem věděla kdo to je.

Rychle jsem šla ke dveřím a zjistila jsem že můj odhad byl správný.

"Co tu chceš Chrisi?" stoupla jsem si před Luka.

"Chci si s tebou promluvit a vysvětlit ti tam to" zatvářil se majetnicky.

"Já to vysvětlit nechci. Je konec co chceš na tom vysvětlovat"

"Není konec. To mě vyhazuješ jen .. kvůli tady tomu?" zadíval se za mě kde stál Luke.

Ucítila jsem teplý dotek .Lukovi ruce se mi obmotaly kolem pasu a přitáhli k sobě.Položil si bradu na mé rameno a pozoroval Chrise jako tygr na lovu.

"Takže takhle to je. Radši budeš chodit s někým kdo ti ublížil" tvářil se pořád stejně.

"Ty jsi mi ublížil taky. A pro informaci my spolu nechodíme. Zkoušíme to znovu a na rozdíl od tebe se Luke snaží aby nic neudělal špatně a mohly jsme mít spolu vztah ne jako ty. Co si myslíš že když tady přijdeš zařveš že se mnou chceš mluvit tak mám padnout na kolena a líbat ti nohy nebo co?!"

Uviděla jsem ten jeho klasický ksicht když přemýšlí a to byl už konec.

"Jako vážně!?! Běž do prdele Chrisi" zabouchla jsem dveře.

Luke se mě pořád držel.Díval se na mě roztomile.

"Co je?" pozvedla jsem jedno obočí.

"Jsi sexy když se zlobíš" usmál se ještě víc.

"Ty jseš blbec" protočila jsem očima.

"Tak pojď princezničko. Nezkazíme si den" vzal mě rychle do náručí a odnesl zpět do obýváku kde všichni poslouchaly co se děje než jsme přišly.

"Vy špehové" zasmála jsem se.

"Už jsme se aspoň všichni usmířily"  mrkla na nás Ash.

"Pravda. Na to se musíme napít!" kluci vyběhli do kuchyně a za chvíli přitáhly asi pět lahví alkoholu.

Tequili, Vodky , Vína, Skotské a i Jelzina. Všichni dostaly panáka a začalo se slavit.Když jsme byli už trošku opití hrály jsme flašku a podobné hry . Dokonce i člověče ožer se a ruletu.

Hodně jsme se nasmály.

Ráno jsme se všichni probudily v bazénu na lehátkách a Cal dokonce na stromě.


Stay with him II. (R5 - 5SOS)Kde žijí příběhy. Začni objevovat